Sammanfattning av Sommaren

Sammanfattning av sommaren helt enkelt. Den efterlängtande inlägget är här. Jah jag vet att många längtar efter Emo inlägget:P men det får vi tag senare. Så vart ska man börja? kanske i första månaden Juni? kanske på dom bästa grejerna som hände? Jag har inte bestämt mig i skrivandet stund. Sen så finns det oxå en annan fråga jag inte heller vet än. Kommer det en del 2? Hmmm... Vi gör såhär jag skriver tills jag orkar och om det blir sjukt långt inlägg och jag känner att jag fortfarande kan skriva efter någon villa så gör jag en del 2.

Juni
Juni månad. En månad som börja med tråkigt väder men sluta med underbart. Skolan varade till 12 Juni tror jag. Ganska länge trk jag men åt andra sidan så börja jag ju 24 Augusti. Iaf vad gjordes denna månad? hm ingen fotboll för bajens del. U21 em som jag inte såg ngt av. Jag måste nog säga att jag inte kommer på ett enda skit jag gjorde denna månad mer än att jag gick på någon fest och sen var jag ju i Skövde för fotbollstunering. En lyckad turnering enligt mig. jag tror vi spela 5 matcher och på dom matcherna gjorde jag 2(3) mål och en assist. Om ni vill veta mer om Skövde så finns det en länk här om hela fotbollen och sen lite annat skit. Ajuste medan jag titta där fick jag lite påminnelse först så var det en mygga som atackera mitt hus och mit rum och allt. asså den var typ 2 meter hög det var skit läskigt/farligt man kan nog säga att jag såg döden i vitt ögat. Men efter en hård kamp kunde jag döda den. Sen var det ju lifeofamin tema osv eftersom vad ska man göra i en otroligt liten del av ngt där det inte finns ngt. Det var juni iaf.

Juli
i Juli finns det definitivt mer att säga om. Mycket saker hände denna vecka bla: Bolivianska Veckan (Eller bolivianska encuentron som det heter egentligen), Ensam hemma, Spanien och Bajen samba!
Juli börja med fint väder dom två första dagarna sen blev det inte lika varmt längre igen. Juli börja bra. 3 juli jag och min vän V åkte till mälarhöjden för att hämta sjukt mkt Stuff till den veckan jag skulle vara home alone bara med mina syskon. Jag jobbade verkligen för att få fram grejerna innan jag åkte till Spanien för att jag skulle ha klart med det första dagen jag kom hem. Tillslut så fixa det sig dock fick vi åka till mälarhöjden!? vad var det för läskigt ställe? titta på Sl.se och såg att det inte var så farligt. när vi var där fick vi gå skit långt till någon hamn för att hämta upp skiten. Men det jobbiga var att hitta tillbax. mitt i villaområdet så gick lite av grejerna sönder och det börja lukta som fan så vi sprang in i en skog för att fixa lite. sen när vi kom ut så var vi vilse. Så efter kanske en 30 minuters promenad i mälarhöjden så kom vi till en tunnelbana dock så var detta mälarhöjdens tunnelbana utan ngn annan skum. Iaf skön berättelse dock kan jag inte skriva mer på denna blogg.
Party in the park fjärde juli och precis innan bajen-Trelleborg som vi vann med 2-1!  juli sluta inte där utan efter så åkta jag till min kära fasters kille eller jag kunde ju bara sagt farbror. Iaf jag åkte till hans föräldrar hus där dom bodde. Huset låg i värmdeö. och där fiska vi. Jag var ju tidigare en fisk virgin så det känns skönt nu när jag inte är det längre. jag sov där och sen så skjutsa dom mig till flygplatsen där jag skulle åka till Spanien och möta mina förädrar. Spanien gick och det jag kan säga om det var väll inte så farligt... trevliga vågor osv.

Hemma igen! 20 Augusti. kom på natten till 20 Augusti till Estockholmo. min kära andra faster hämtade mig. nervös i hela kroppen? javisst eftersom 20 Augusti blev ett tungt datum. jag åkte hem till henne i älvsjö där hon bor. Dock får jag sova i min kusins rum som är fullt med rosa grejer. men aja visst vem bryr sig. måste erkänna man känner sig lite speciell när man liggar på rosa lakan och omsvept i ett rosa askungen täcke. haha:P Xd. Så fort jag vakna så tog jag upp min mobil smsa "RAZ IS BACK" till dom närmsta vännerna. Detta skulle bli en tung dag. efter lekt med min kusin lite så var det dax att ge sig av. min snälla faster skjutsa mig till gulmars där jag åkta kommunalt. När jag kom hem kändes det najs. Bajen-örgryte och det var party hela kvällen och dagen efter osv. tro mig jag vill men kan inte berätta vad som hände denna kväll.

Dagen efter...vakna typ 10 sovit typ 2 timmar. Dock kan inte fortsätta festa då jag hade ett viktigt uppdrag döma i bolivianska veckan. Efter pizza frukost mådde jag tyvärr inte bättre. drack några koppar te tog en dusch. Nej mådde inte bättre helt förstörd fan! mådde illa, ont i huvudet, ont i magen,hade ingen röst och sjuukt trött. Min faster ringer och ska skjutsa mig till åkersberga. vi möts vid gullmars. efter halvväg så ser hon att jag inte är i toppform så hon köper massa grejer till mig så snäll hon är. och även köper hon tabletter för att kunna få tillbax min röst? funka det? Nej. efter hälsat på några människor osv som jag inte kom ihåg ett dugg att jag sätt dom innan så var det dax att döma. Dock gick det inte så dåligt denna första dag även om jag mådde pissssss. Min faster skjussa hem mig och dag 1 var avklarad.

Dag två blev inte den bästa heller. jo jag mådde bättre nu men asså jag fick åka kommunalt hela jävla vägen! tog 3 timmar fram och tillbaka. NAJS! fick byta buss/tåg hela tiden. Men aja fan det är klart inte min faster kan skjussa mig överallt. dessutom var hon ju på nöjespark i arvika om jag inte minns fel. 

Sista dagen som jag ska dömma så händer det grejer. Svärdommar delas ut till mig och får otroligt mkt kritik men ngt jag nog vänta mig då jag dömde kaaaaaaasst. vi åt lite och sen ville min lilla kusin isabell hoppa i hopptorn eller fan det heter så varför inte. Dock så våga hon inte hoppa där och gå in ensam haha så jag tog upp henne och hoppa med henne brevid. jag tog tillfället i ack då att lära henne några bajen ramsor. några hon gilla fett mkt. Bajen samba är nog hennes favorit:P

Sen finns det lite hemlig info vad som hände på kvällen efter dömandet men ni fick höra lite vad som hände första dagen måndag så det räcker. haha! Sen träffa jag min drömflicka, alla har sin drömtjej å denna tjej skulle bli min drömtjej. en drömtjej jag äntligen fick för en kort stund, dock är inge över utan bara tillfälligt avbrott. Men Razmus från 2009 tro mig du fick henne hur mkt som helst och du mådde aldrig bättre, lite knas uppstod såklart sen men ni har alltid vart fram å tillbaka å Razmus snart hittar drömmen tillbaka, var så säker på det!

sista dagarna i mitt sköna liv utan föräldrar fortsätter men min mamma är som hon är så jag fick bo dom sista dagarna med mina fastrar. torsdag=kristna Fredag=esther Lördag=irma och kristina och isa hemma hos mig.
Ngt jag måste vara otroligt tacksam här i efterhand. utan min mamma skulle en sak aldrig hänt. ni kanske förstår att mina föräldrar kom på söndagen. Det var nämligen nu det ble början på ngt nytt. läs lite mer i Augusti så får nu se.

på söndag kom mina föräldrar och det var oxå då min misslyckade rakning kom. boven i dramat Pazcal. haha aja fick iaf en skön historia att berätta nu i eterhand. har ni inte hört den? ah pallar inte berätta. . .

Augusti
Augusti, början på ngt nytt?, Derby och suget för att blogga höjs 100 gånger. Vi börjar med början på ngt nytt tkr jag. Ni som läst mina tidigare blogginlägg vet nog att jag inte gillar att ge ut namn i denna blogg utan bara skriver en bokstav på vad personen börjar på osv. jag kommer även fortsätta med detta eftersom jag inte tkr det är lämpligt att hålla på att skriva massa namn... haha eller ass känns lite coolare att bara säga en bokstav:P hah. iaf vi kallar denna planet/människa/tjej/kille/sak/varelse för A. Jo jag tog kontakt ngt jag nog gillar i såhär efterhand. vet inte än hur det blir men det finns lite goda chanser. början på vad? vet inte. säkert att det är början på ngt? jag vet inte. är din mamma en pinne? jag vet inte. så jag vet inte gånger tre asså vet bara att det kanske är början på ngt nytt.

Derbyt mot äckliga djurgårdrna slutar 1-0 till oss och det var inte så mkt röj men lite röj. Polis paja min t-shirt osv. inte roligt!!!!!! kan inte berätta mer om det ni förstår.

Bloggandet tas upp rejält och augusti blir bloggens framgångsrikaste månad men mer om det sen när bloggen fyller 1 år i november.

Skolan har börjat. En dag kvar på hela augusti.

Bästa månaden
Juli tar priset detta år. en otroligt najs månad. men augusti var nära iaf början på den var grymt lika najs som juli men sen med skola och lite andra grejer tog juli över.

Ngt som pigga upp sommaren rejält var ****** ** ***** ****! en gåta!!

Ah jag tror det har kommit till sitt slut då jag inte kommer på ngt mer att säga nu.


//the Raz*
Trackback
RSS 2.0