Skövde med mer

tja!

Vad gör man när är på fotbollsläger i en otroligt liten stad och man bara kan gå? vad gör man oxå när man bara spelar fotboll på morgonen? hur ska man fördröja tiden? kanske sova äta duscha? jo visst men även göra en videoblogg om Amin.  gå in på www.lifeofamin.blogg.se där vi lägger in bilder videos och skriver inlägg om Amin.

Det börja med att Amin en dag skulle borsta tänderna då kom jag på att jag skulle filma han utan anledning hade väll tråkigt. jag lägg de ihop några klipp när han borstar tänderna osv. Dagen där på så har jag inte heller något att göra så att jag klipper ihop alla klipp jag filmat när amin borstat tänderna och lägger in en låt. Jag filma allt från min mobil och dens coola program video dj!

senare på dagen så börjar även Niklas bli taggad på idén. jag behöver inte tänka utan lägger till honom som producent. han har kommit med många fina och bra förslag under filmerna. Så när vi inte spelade match så filma vi amin. Sen på lördagen så kommer vi på att vi även ska göra en blogg som jag har som man kan lägga upp alla filmklipp på. Sen så kan vi alla tre oxå skriva i den. jag har laggt upp filmerna på min youtube kanal och på amins blogg.

PÅ cupen gick det ganska bra. vi kom till A-slutspel fast där åkte vi ut. jag gjorde totalt 2 mål och en assist på 4 matcher. Egentligen så gjorde jag tre fast det dömdes bort för offside FELDÖMT!!! min pappa gav mig 300 kronor för bägge  målen:D

Jag har fått massor med pengar nu och just nu har jag 3410 kronor på mitt kort. allt kommer från barnbidrag, mål, mat och bidrag.

En kort sammanfattning om hur amins blogg ser ut och vilka platser vi alla har.

Regisör, grundare Razmus Vasquez (Jag)

Producent, hjälpredare, bildansvarig Niklas Persson

Skådespelare Amin

www.lifeofamin.blogg.se

http://www.youtube.com/user/razmathaz

The Raz*

Kommentarer
Postat av: Lol

Ofta du fick 300kr för o göra mål:-o

2009-06-29 @ 19:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0