Helgens spel

Tänkte göra om denna blogg lite, förändra lite och gå mot mer sporthållet, dvs göra om bloggen nästan helt till en fotboll/spel blogg. Kan dock hända att jag kommer med små instick från vardagen då och då.

Hur som helst så började jag spela precis när jag blev 18 år, främst då på svenska spels lången, då vare mest en hobby att lägga hundralappar på ngra matcher man trodde kunde sitta. Sedan efter någon månad blev det ett konto på Unibet och bet365. Där fortsatte jag lägga dubbelspel eller tripplar men aldrig utan någon koll egentligen. Nu i Mars dock började jag spela på riktigt, jag kollade upp skadelägena och form inför matcherna jag lägger, lägger i stort sätt bara singelmatcher. Summan för dessa brukar vara mellan 75-300 kronor, allt beroende på vilken grad jag tror spelet kommer sitta i. Nu har det oxå gått mycket bättre och går bara bättre och bättre för tiden som går. Har en spreadsheet där jag lägger upp ALLA mina spel. just nu är jag netto nästan 1000 kronor plus. Sedan har jag oxå en annan spreadsheet där jag endast lägger upp de spel som är "säkra" vad nu det betyder i bettingvärlden ;) Där har jag 8/11 spel rätt.

Hur som helst så lägger jag nu upp söndagsspelet som känns väldigt bra på förhand. I Bundesliga så tar Europa Leauge jagarna Nunberg emot redan nedflyttningsklara Grether Furth. Inga större skadelägen från några av lagen men ett peppat europa jagande Nunberg ska vinna mot ett redan nedflyttningsklart Furth. Ett furth som dessutom har 5 förluster senaste sex matcher med senast en 6-1(!) förlust mot Dortmund på hemmaplan.

1,75 på Bet365 spelas med 139 kronor!

Om ni inte orkar vänta till den matchen så kan ni smygspela på Genoa på lördagen som tar emot ett försvagat Atalanta. Nämligen så är stjärnan German Denis som gjort 15 mål och 4 passningar som startat alla 32 matcher är avstängd. Detta är TUNGT för Atalanta.
Dessa är oxå borta från Atalanta: Carlos Carmona och Cristian Raimondi. 6 Bellini (10 matcher), 44 Cazzola (22), 89 Marilungo (2), 20 Budan (2) och 23 Brienza (6).

Genoa spelas till 2 gånger slantarna på bet365 med en enkel femtilapp.

/Twitter: @Razmathaz, Spreadsheet: www.spreadsheet.se/maxspel Blogg: www.TheRaz.blogg.se


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0