Nya tag

Det var ingen bra betthelg för min del. Förväntningarna var stora men ingen av lagen jag betta på satt. Genoa klarade inte av Atalanta trots deras skadebekymmer. Hästen Rocky kom bara trea i sitt lopp men visade sig att hästen blivit sjuk inför loppet. Och sen Förlora Nurnberg hemma mot rean nedflyttningsklara Grether Furth trots 17-2 i skott i Nurnbergs favör.

Hade faktiskt en väldigt fin form då av mina senaste 22 spel hade sjutton satt. nu har jag fem raka förluster och det kan man inte bara sopa under mattan. Det man dock kan göra är att ta nya tag. Bara att fortsätta och idag ska slantarna trilla in.

Jag börjar med en dubbel Elfsborg & djurgården till 2,42 på bet365 . 7/10 units. Elfsborg får sin första vinst djurgården är inte bra just nu och ska inte kunna ställa till med problem. Malmö är stabila av vad jag såg i i torsdags mot Gnaget. Tycker inte alls att AIK körde över Malmö i andra halvlek som många försöker få det till. AIK var bättre men inte med hästlängder. Malmö kommer slåss om guldet i år och Öster kommer dom slå!


Och sen Brage borta mot Örgryte till 3 gånger slantarna. 6/10 units. Brage med bland annat Ljungren och sin anfallsstjärna Demba-nyren e båda spelklara och med i dagens trupp.

/Twitter: @Razmathaz, Spreadsheet: www.spreadsheet.se/maxspel Blogg: www.TheRaz.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0