Lite fler helgspel

Det är fina utbud på betting denna helg, och då menar jag inte bara att det är jävligt många matcher som spelas utan det finns väldigt många fina spel att tillgå oxå. Först idag på lördagen har jag hittat ett bra spel i Serie B då Novara tar emot ett skadedrabbat Modena. Osuji, Moretti och Ardemagni (20 mål)spelar inte. Dalla Bona, Signori och Stanco starta förra matchen men ingen av dom är tipptopp. 2,025 på AH -1 Novara spelas till 5/10 Units.

Sedan har vi lite trav då jag fått fina analyser om att Rocky Winner kommer vinna dagens lopp i L-10 Sverige Åby. Oddset låg på 3 igår men har nu sjunkit till 1,95. Ändå väldigt spelvärt och jag går in med 10/10 units.

/Twitter: @Razmathaz, Spreadsheet: www.spreadsheet.se/maxspel Blogg: www.TheRaz.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0