Hörnspel!

Hittat ett väldigt värt spel idag som gör att jag går all in! Bayern Munich är nog europas mest hörnglada topplag medan Barcelona, tja inte är lika hörnglada. Bayern får ungefär i snitt lite hastigt räknat 8,5 hörnor per match medan barcelona endast cirka 5,5. Barcelona har faktiskt blivit lite mer hörnglada på sistone.

Iallafall Bayern har vunnit alla sina hörnmatcher markant i cl och kommer även göra det idag. Med fartfylld på kanterna och pressen att slå Barcelona hemma för att ha chans att gå vidare kommer inte försämra läget. Jag tror Bayern lätt kommer MINST få 8 hörnor i denna match medan Barcelona nog landar MAX på 6-7. Att Barcelona har bekymmer i backlinjen försämrar inte det hela heller.

Mitt spel idag blir Bayern vinner hörnmatchen med minst 2 hörnorsmarginal. Men om Bayern bara vinner blire VOID alltså pengarna tillbaka. Bayern Munich corners AH -1 till 1,95 på Bet365 är jäkligt bra. Och om jag ska våga på mig en hörntippning så tippar jag nog 9-6 till Bayern.

/Twitter: @Razmathaz, Spreadsheet: www.spreadsheet.se/maxspel Blogg: www.TheRaz.blogg.se

Kommentarer
Postat av: axel

hej jag heter axel och undrade ifall du vet någon match på vm i brazilien som man kan vinna pengar på?

Svar: jag antar att du menar förvm som spelas nu! Jo jag har lite småspel för idag i mitt nästa inlägg som jag lägger upp direkt nu. Men oxå ett maxspel där. Följ @Razmathaz på twitter för att få alla spel direkt.
The Raz Blogg

2013-06-13 @ 20:55:00
Postat av: UK

Vad är det för fel på dig Alex? VM i Brasilien är nästa sommar!

2013-06-18 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0