Comback!

Efter drygt 1 års ickebloggande tar jag nu tag i det hela igen. Kommer börja blogga igen ungefär på samma sätt! eller egentligen inte alls på samma sätt. Kommer nog ha lite vanliga blogginlägg då och då men det kommer även röra sig väldigt mycket om mina bett. Inte bara det dock. 

Så nu sitter jag här igen i mitt lilla pojkrum i västra orminge för att börja blogga igen. Nyligen hemmkommen från Hammarby-Värnamo och är lite full efter för många öl, Samtidigt som jag försöker blogga igenom detta hårda inlägget så försöker jag göra en läxa samt steka hamburgare. Rätt pepp på burgaren, Änglamarks ekologiska burgare med Max hamburgarbröd ost,sallad, tomat och rödlök, Mumma en kväll som denna! 
 
På återseende, hälsningar Señor Vasquez 
 
tar avstånd och skiter allmänt i eventuella felstavningar

Kommentarer
Postat av: LaBlatte

Du är saknad!

2012-10-01 @ 23:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0