Ljunskile & Jönköping klara!

*Nu är det nästan bara 1 vecka kvar för seriepremiären nere i Södertälje för att möta Assyriska. Hammarby köpte upp 2700 biljetter på en dag men efter har biljettförsäljningen gått lite tröggare. Ungefär 3000 biljetter till Hammarbyare är sålda och jag hoppas vi kan nå 4000 på matchen. Kommer bli sjukt kul och är as pepp!

*Våren rullar in sakta och ganska säkert in över Stockholm. Jag har spelat fotboll tre dagar i streck nuu denna vecka och det lutar sig mot min fjärde dag vid lunch. Otroligt skönt väder i helgen med 12-14 grader på lördag och söndag. Dock kommer det bli monligt och ej soligt.

*Spartaks första träning på lördag och jag är fett pepp! Shit vad man saknat världens bästa arena Branhäll! Jag tror jag pratar för alla Spartakare när jag säger att det är otroligt skönt att komma igång och det enda man kan säga är ÄNTLIGEN! Efter vinterns hårda väder.

Nu inför säsongen med bajen har jag redan bestämt mig för två bortamatcher. Den ena är Ljunskile och den andra Jönköping. Fler kommer såklart inbookas men bestämms mer när det närmar sig.

Tills vidare! Forzaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0