Den är på väg..

*Jo Några enstaka plusgrader samt sol har det blivit de närmsta dagarna men vår är det inte. Jag har länge sagt att våren kommer komma i mars pga den långa vintern osv och nu ser den oxå ut att göra det. För mig blire vår om det är över 10 plus. Men som sagt våren kommer nog sakta men säkert till mars slut.

*Fan vad alla lag jag hejar på ska förlora. Jag tänker på veckans Cl matcher där jag inte brydde mig nämnvärt om vilka som vann men ändå hejade jag på Arsenal, Roma, Milan och Valencia ändå förlora alla dom och åkte ut ur CL. Fyfan! Aja nästa vecka blire iaf spännande med Real-Lyon. HATA BARCA!

*Nu har mer än halva skolveckan gått efter det sköna lovet. På lovet målade jag om mitt rum för omväxlingens skull och möblera om lite. Men skolan har iaf kommit igång igen på allvar och det suger. Är faktiskt väldigt sugen på ett maffigt sommarlov!!

*Min pappa kom nyss hem från Jerusalem och det svara han med att laga Linsoppa och Pitabröd med hommus. Visst linssoppa och pitabröd kan man aldrig tacka nej till men tillsammans suger det. Nej jag vill ha tillbaka det goda vita brödet till min linsoppa. Pitabrödet kan man spara tills man äter kylkling, falafel eller liknande.

*FIFA ÄGER!!

*Nu till Hammarby. Hammarby Bandy åkte ur slutspelet efter Sandvikan vann den trejde matchen. Sandviken totalöverkörde Bajen med att vinna tre raka. Så det blir ingen tripp till uppsala detta år. Nej Ingen kan stoppa Sandviken, Grattis till guldet.

*Nu är det bara en månad kvar till Seriepremiären i Södertälje. Så sjukt pepp på att allt ska komma igång igen. Forzaaa!

//The Raz

Kommentarer
Postat av: Anonym

barca äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-10 @ 00:31:08
URL: http://ultraboys.com
Postat av: Fredrik

Käften!

2011-03-27 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0