4 nya plagg!

Ben Sherman kläder äger verkligen! Jo jag vet jag har sagt det förut att jag är kär i Benny style blablabla men jag säger det igen. Ben Scherman kläder kan verkligen göra alla plagg snygga.

Idag köpte jag iaf två nya plagg från BenSherman sidan. En tröja och en Skjorta. Skjortan är kortärmad ngt jag tkr vanligtvis är riktigt fult men Ben Sherman gjorde den snygg. Dock tror jag att jag kommer använda en kofta över vanligtvis men ändå. Sedan har jag aldrig varigt ett fan av piker men nu var jag jätte nära att köpa en pike fårn Ben Sherman bara den skulle finnas i min storlek.

Igår köpte jag även En Adidas tröja och en T-shirt. Allt är köpt på nätet och bilder ser ni nedan:





//The Raz


Kommentarer
Postat av: ...

ful skjorta, kan tro du e 40+

2011-03-10 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0