Bajenkvällen!

Efter en rad turer hit och dit ska jag iaf gå på Bajenkvällen. Varför jag inte skulle var pga att jag tänkt åka först till Hamburg och titta på St.Pauli-Hanover men eftersom inte det fanns några biljetter kvar så gick jag in på West Hams sida och såg att dom skulle möta Liverpool på lördag och det fanns faktiskt biljetter och var så nära på att bestämma mig för att åka. Men sen råka jag klicka upp ngt som heter youtube. Efter kollat en rad olika matchklipp från förgående bajenkvällar till Derbymatcher på råsunda. Jag längta för mycket till den underbara atmosferen bara bajare kan skapa så jag var helt tvungen att avböja Londons West Ham-Liverpool för att se Div.3 hockey i Sverige. 

Och när jag börja titta på derbyklipp så blev jag helt speedad! ASså shit vad man saknar derby. Jag vill bara stå där på Råsundas fula oranga, blåa eller röda stolar höra trumman och sjunga för bajen medan regnet faller på ens huvud. Shit vad sjukt pepp bajens första derby kommer bli när vi väll får ett, alla bajare kommer vara så jävla sjukt pepp! Längtar som fan.

Men nu så ska jag alltså på Bajen kvällen och jag är sjukt pepp. Hade även planerat att åka till Örebro för tränningsmatchen nu på lördag men de billigaste tågbiljetterna tur och retur landar på 357 (+ matchbiljett osv) vilket är lite för mkt för min ekonomi. 

PEPP PEPP PEPP!!!!!!!

/The Raz

Kommentarer
Postat av: Pontus Håkansson

Bajenkvällen är riktigt nice! I år var magiskt när Runa klev ut på isen! :)



Btw, 357 kr är för mycket för din budget, men en resa till Hamburg eller London funkar? Hur kommer det sig? ;D

2011-03-09 @ 23:32:46
Postat av: Razmus

hahah om jag skulle åka dit skulle jag åkt med min far.

2011-03-09 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0