AVGÅ VINTERN!

Fyfan vad jag dampar på vintern nuförtiden. Den är så jävla vidrig så att man blir sur. Tex vart man än går ska vinterns kyla och blåsa sönder mitt ansikte så jag nästan dör. Nej jag hoppas se en klimatföränding i Sverige snarast annars måste jag nog flytta till varmare bräddgrader från Januari till april varje år. För jag vill ju inte missa Sveriges julsnö och sköna Vår/sommar. Nej nu längtar jag som fan till våren så jag slipper klä på mig 20 lager, så avslutar med AVGÅ VINTERN!

* * *

Jag och Amaya firade 1 år den 10 Januari vilket var mycket spännande. Detta år har gått sjukt snabbt med Amaya vid min sida. Har faktiskt aldrig varigt med om något liknande. Sen fett knas att vi redan vart ihop i ett år. Vi firade med att jag laga mat och hon efterrätt sen titta på en nice film hemma.

* * *

Nu åker Amaya Desvärre till Florida i två veckor så jag blir övergiven här i vinterns kyllågor något som inte uppskattas. Men får väll försöka hitta på så mycket saker som möjligt så jag inte dör av uttråkning och saknad.

* * *

Spartak Orminge har kommit igång på allvar nu. Vi har faktiskt köpt alla tröjor och betalat korpavgiften så nu är vi Spartak Orminge faktiskt med i Nacka korpen 2011.

* * *
Det har gått riktigt riktigt trögt nu i början av året med bloggandet men ska försöka börja skriva mer nu så håll utkik.

//The Raz

Kommentarer
Postat av: gw-lito

jo förrästen vrf slutade du använda Punkt slut det är The Razmathaz som har talat??

2011-02-19 @ 01:47:26
URL: http://ultraboys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0