The Raz notisar

Vild Helg
Vilken jävla vild helg asså på fredagen var jag hos Amaya och sov där vi somna klockan 22:30 det var helt sjukt på en fredag galet sent. Sen på lördagen så somna jag klockan 23:00 där. Man kan nog säga med ingen överdrift att jag håller på att börja bli en gammal gubbe. Inga vildheter går till hos Tant Amaya och Gubben Razmus.

LSK borta
LSK borta idag en otroligt viktig match. Om Bajen vinner kommer jag på allvar börja tro att vi har en 50/50 chans att hamna på kvalplats. Matchen sänds inte på tv men jag kommer köpa matchen från Csport för 79 riksdaler. Då kommer jag även att koppla in datan till tv skärmen. Åter till matchen så hoppas jag på samma startelva som mot Degerfors med en ändring att Jose går ut på högerkanten istället för David eller att han tar Filip Bergmans plats i mittlåset bredvid Traore. Matchen börjar klockan 17:00.

Årets knas
Årets knas är här. Johan har blivit ihop med Agnes något som ingen nog kunde förutse inte ens den allsmäktiga gud! Men det är bara att hälsa dom grattis och ge dom all lycka. Man kan även tycka synd om Victor då jag och Johan tjuvar delar av hans klass. Även GW som ni blivit ihop med Adel. Det är bara en tidsfråga innan Joel tjuvar nästa...

Victors Otur fortsätter
Victors otur med att få se dom tunga matcherna med bra tryck fortsätter. Han missa Bandyfinalen pga biljettstrul, Assyriska borta pga klassgrej, Norrköping borta pga sjukdom och nu Cupsemin pga han får besök av italienare. Av dessa grejer kan man nog säga att Victor inte kan planera något i förväg, den allsmäktiga förhindrar det.

Cupsemin

Annars så närmar sig cupsemin med stora steg. Är så jävla taggad och det är bara att köra och sjunga sönder sina halsar. Det kommer bli en klassisk höstmatch då den är på en vardag klockan 19:00. Längtar tills jag får stå där på Sönderstadion och sjunga fram Bajen den 27 Oktober.

//The Raz



Kommentarer
Postat av: Agnes

Amaya visade mig detta, tack så mycket Frazze!

Jag trodde i fem sekunder på det där om Adel och GW!! Fyfan!

2010-09-27 @ 14:31:26
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Johan Karlsson

Fan synd om Victor..

2010-09-27 @ 23:55:48
Postat av: Johan Karlsson

Fan synd om Victor..

2010-09-27 @ 23:56:37
Postat av: pablo

fy faan vem e adel!!??!!

2010-09-28 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0