Recension av Hoffmaestro

Igår var jag på grönalund och såg Hoffmaestro som nästan alla andra i hela Stockholm gjorde eller skulle göra. Vad vi fick höra så stängde grönalund ner pga att det var så mycket folk så dom som kom lite senare kom inte in. Lite tråkigt det var tydligen fullsatt som det inte vart på många år. Och det var väll kul för bandet. 10.000 skulle det tydligen va såg jag.

Iag nu till konsertet jag är inte något stort fan av bandet men min flickvän är det och hon ville så gärna gå så jag följde med. Ärligt talat hade jag bara hört 2 låtar innan igår kväll. Och som musiken så tycker jag det inte var så jätte bra det var inte så mycket sång och sen så var alla sånger minst halvfyllda med oooooo eller liknande. Visst skönt i en låt men i alla? Men tydligen äre beaten som är skönt och visst var det de. Annars så tycker jag att det var ett tungt  liveband som taggade igång publiken bra. Men jag tycker faktsikt att dom kunde ge lite mer fucka ur lite mer dvs.

För att sammanfatta så var konserten rolig och riktigt bra drag från publiken. Musiken helt ok men att dom var ganska peppade gav ganska mycket och gjorde konserten mycket bättre. Hoffmaestro får en 3a. Klart ett Hoffmaestrofan skulle tycka betyget var vansintigt men eftersom jag inte är så stort fan och faktiskt tyckte att dom kunde ge lite mer så går betyget ner. Men ska ändå vara mycket nöjda över att gå ett sånt betyg från en som tycker att musiken endast är ok. Och sen hade jag jävligt kul oxå.

Och juste jag gillar fakstikt en låt ganska mycket den från STHLM Boggie :))))



//The Raz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0