Ny klass (UPPDATERAD!)

Jag har gått i Sam kultur på nacka nu sedan 19 Augusti som vi börja skolan. Dvs i snart en månad. Klassen var helt ok och lektionerna ganska roliga iaf vår samhällskunskaps lärare som gjorde lektionerna mycket roliga. Men Igår fick jag beskedet att det fanns en ledig plats i Sam China. Efter kommit in i klassen, lärarna och skolrutinen igen kändes det ganska jobbigt att gå igenom det igen. Så min första tanke var nej men jag sa att jag behövde tänka lite på det. Jag fick till idag klockan 10 på morgonen och då hade jag fortfarande inga svar. Jag var totalt nollställd i alla argument hit och dit. Så jag bara tog min första tanke vid 10:30 bestämma mitt val jag orkade inte fortsätta argumentera med mig själv i hjärnan. Och då blev det att jag bytte klass. Det kändes varken jätte bra eller dåligt. Utan bara helt vanligt. Ibland blire väll så i livet antar jag och bara måste chansa. Och det gjorde jag nu.

Förhoppningsvis om ungefär en vecka så har jag träffat lärarna fått intryck av dom och kommit in i skolrutinen igen. Hoppas oxå då att jag blir nöjd med mitt val och det tror jag att jag blir. Jag går ju i samma klass som Gw, Linus, Joel och Johan. Och jag kan säga redan nu efter haft en matte lektion att den är mycket stökigare än min kulturklass lektinoer.. Det är båda nice och dåligt eller för det mesta nice för när jag verkligen behöver koncentrera mig kan jag ju bara sätta i mina hörlurar och när jag vill ha lite roligt kan jag bara ta ut dom.

Men efter halva skoldagen idag kände jag att Sam Kina inte kändes rätt. och så gick jag tillbaka till min gamla fina SK1:a något jag är oehört glad och lättad över att jag gjorde.

//The Raz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0