Nu äre helg!

Då var skolveckan slut för vecka 37. Riktigt skönt och veckan har började inte minst sagt rörigt. På måndagen så var det Väsby borta Hammarbys sista chans till allsvenskt kval även om det inte såg ljust ut ville man ändå tro och hoppas. Det sluta med en 3-1 förlust mot dåvarande jumbon. Sedan på tisdags morgonen kom någon tant fram till mig och fråga om jag ville byta klass till Sam Kina som jag tidigare velat då Gw, Johan, Linus och Joel går i. Jag sa att jag skulle tänka efter  och fick då en dag på mig och mitt beslut skulle komma senast 10 dagen därpå. Efter mycket hit och dit var jag totalt nollställd så jag valde att om platsen fanns kvar på lunch skulle jag ta platsen och om ni läst tidigare inlägg så fick jag den. Efter gått på en lektion den dagen sen en lektion dagen därpå, alltså onsdagsmorgonen så kände jag ett sug mot Kultur klassen. Eftersom det är:

-Mkt roligare kurser
-Så jävla mycket bättre lärare
-En ganska bra klass

Sen så är det oxå så mkt roligare att lära känna nytt folk liksom. Gw och company kommer vara mina vänner ändå. Så då bytte jag vid lunch på onsdagen tillbaka. Något jag är väldigt glad för idag.

Iaf nu äre fredag och helg som jag kommer disponera tillgodo. Idag har jag vart med Amaya inne i stan för att köpa biljetter till Bajens Seminfinal i Svenska cupen mot Kalmar. Än så länge äre bara jag och Victor som kommer gå men tror att med tiden fler och fler kommer komma. bla hört att Linus och Z är väldigt sugna. sen nu på kvällen kommer vi chilla hos Amaya och bara titta på film och villa våra krafter till morgondagen. Jo för att imorgon ska jag upp tidigt och jobba o ch efter det åka till Amaya och fira Chiles nationaldag med hennes familj, släkt och vänner. Och på söndag slutligen så blire valvakan hela dagen, kvällen och natten.

Och sen blire såklart extra nice fredagsmys då Roger Franzen blivit klar för tränare i Hammarbys A-lag. Och enligt säkra källor blir Claes Ericsson hans assisterande dock dröjer det till nästa säsong.

Vällkommen Franzen!

//The Raz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0