The Raz Notiser

Fifa 11
Nu har jag lirat Fifa i en vecka så nu är det dags att skriva en kort recension om det. Fifa 11 har gjort ett stort hopp sen 10:an. Det är mycket mer realistiskt nu, det är svårare att anfalla samt att man kan göra olika nickar och skott. Förut var det bara att skotten kunde åka höger, vänster upp och ner nu nu kan man skjuta lite var som helst samt ytterskruv. Man kan tex nu slängnicka och nicka ner i marken först så den studsar.  Även karriärläget är förbättrat med lite små detaljer. Och på toppen på det kan man nu för första gången styra målvakten som är ganska svårt men as roligt. Fifa 11 är helt klart grymt och det är ett otroligt värt köp.

The Raz Notiser/ar
Efter att fått några kommentarer att det ska heta notiser istället för notisar bland tiden som jag bloggat har jag nu ändrat. Så nu är väll alla språkpoliser där glada?

Hösten är här på riktigt
Nu är hösten här på riktigt! kallt på kKvällarna, löv på marken och mörkt redan vid halv 7. Hösten är nog min minst favorit årstid. Tycker det är jobbigt att ha en mellan årstid så det är varken snö man kan leka i eller soligt som man kan steka utan bara kallt och jobbigt. Det som är plus är att det blir riktigt fint med dom rödgula löven.

Amaya förstör
Amaya förstör! På tisdag kväll stod Amaya och smiska mina hörlurar mot sina knän ett flertal gånger. Sen på onsdagen när jag skulle till skolan så funkade dom inte! Jag svara detta med att sno Amayas hörlurar som är likadana från sin väska utan att säga något och lägga tillbaka mina. Amaya märkte dock detta när hon såg att mina var förstörda. Dock så visar jag vem som är man och behåller Amayas hörlurar.

Ensam i en villa
När vi är inne på Amaya ska hon vara ensam hemma veckan efter höstlovet i fyra dagar. Då passar jag på att flytta in i Amayas stora villa. Ryktas även att det kan bli en Dubbeldejt någon dag med ett nybildat par.

Nya namnet blir oldnews
På Facebook så¨bytte jag namn till Amayo för att reta Amaya samt Delgado för det är riktigt tungt namn. Att heta för och efternamn blev lite långtråkigt. Dock nu när jag haft det i en vecka så ska jag byta tillbaka.

Nio månader
Idag den 10 Oktober har jag och Amaya vart ihop 9 månader. Mycket trevligt och det man snabbt kan säga är att det gått helt sjukt snabbt. Nu siktar vi på 1 års jubelumet!

Kommentarer
Postat av: Rufus

...Va!? Vad har ni planerat nu!? Kommer ställa Amaya mot väggen idag i skolan och kräva svar på detta.

2010-10-11 @ 08:36:15
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Rufus

mee likee

2010-10-11 @ 14:03:07
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Rufus

Vafan! Vem snor min identitet!?

2010-10-11 @ 16:27:24
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: arne

hej razmus!



har du tänkt på att amaya kanske behövde dom mer än vad du gör?

2010-10-12 @ 13:45:43
Postat av: Arne

Asså arne vem fan är du och sluta var så jävla seriös horrunge!

2010-10-13 @ 22:09:04
Postat av: Arne

Horunge*

2010-10-13 @ 22:09:20
Postat av: arne

blev du klassens aggro eller!?

2010-10-14 @ 09:59:22
Postat av: Arne

Nej klassens invandrare

2010-10-14 @ 22:32:59
Postat av: lars-hassan

är det manligt att ha tjej hörlurar?!? stå up som en man och slå tills hon fattar att det är i köket hon ska va!

2010-10-30 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0