The Raz notiser

*Helg
Då var det helg igen, tiden går så jävla snabbt. I skolan har det funkat ganska bra med läxor och så. Jag har Soprov på Tisdag och Svenska prov på fredag. Annars idag ska jag kolla på Landskrona-Hammarby medan Amaya passar sina kusiner efter det ska hon dra på fest medan jag lirar Fifa 11 något jag är as tagg på! Vid klockan 1 åker jag och hämtar Amaya för sen dra och sova hos mig. Igår så sov jag hos Amaya som var lite små spännande. På dagen så hämta jag trevligtheter inför vecka 45.

*Match igen
Då vare Bajenmatch igen! Otroligt skönt efter två veckors väntan att det blir lite action igen. Matchen ser jag på Csport gratis. Jo för senast när jag såg LSK borta så sög kvalitén så jag ringde och klaga och fick en gratiskod som kommer till användning idag då. Om matchen då, Bajen har inget att spela för medan Landskrona har en minimal chans att knippa kvalplatsen. Mitt tips är 1-1.
Haha
Bloggplaner
Jag har lite trevliga bloggplaner jag ska utföra. Inför det nya året (2011) kommer jag komma med ett inlägg som heter spåkulan. Där kommer jag alltså spå vad som kommer hända varje månad i 2011. Vi får se hur många rätt jag för sen när jag sammanfattar året 2011.


Boxning
Då efter två års grubbel om att börja på boxning eller inte har äntligen beslutats. På måndag klockan halv 7 på Hammarbys boxningsklubb gör jag min första boxningsträning. Mycket nice ska det bli och hoppas det blir roligt.



//The Raz

Kommentarer
Postat av: Pablo

Boxning minsann, spännande!

Hoppas det går bra!

2010-10-16 @ 20:11:06
Postat av: Niklas

Boxning fett coolt, men du går väll inte för att lära dig slås eller något va?

M.v.h. Niklas

2010-10-18 @ 18:38:28
Postat av: Niklas

Boxning fett coolt, men du går väll inte för att lära dig slås eller något va?

M.v.h. Niklas

2010-10-18 @ 18:39:00
Postat av: The Raz

Haha nej mer för motion sen går jag i amatörgruppen och då så kör man inga fajter mot varandra.

2010-10-19 @ 21:57:06
Postat av: Niklas

Puta!

2010-10-21 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0