The Raz notisar

Bajen-Syrianska
Imorgon är det match igen och det ska bli otroligt skönt att vara på plats på Söderstadion igen. Efter att suttit på sittplats med min pappa mot Degerfors så det var över en månad (30 augusti, Jönköping hemma) sen jag stod på bajens klack sektion. Imorgon ska jag gå med min Kära flickvän Amaya som i skrivande stund susar sött bredvid mig. Iaf otroligt roligt med match igen!

Hatet mot Uggs

Hösten är här och allt fler ser man med uggs nu kommer en hälsning till alla er: UGGS ÄR AS FULA DET ÄR INTE SNYGGT JAG BRYR MIG INTE OM DOM ÄR SKÖNA DOM ÄR SOM MJUKISBYXOR MAN CHILLAR MED DOM HEMMA INTE GÅR PÅ STAN ELLER SKOLAN MED!

Skolan är igång
Nu märks det verkligen att skolan är igång. Efter ett par veckor med nästan inga läxor så har vi kommit igång med våra arbeten på dom flesta arbeten. PÅ vissa ämnet är vi till och med på slutet och ska ha prov. Men det jag menar att skolrutinen har börjat och har någon läxa varje vecka plus att man lärt känna lärarna bra och hur dom tänker.

Även har man börjat hitta i skolan även om det inte är perfekt kan man nu iaf hitta salarna, något som känns ganska skönt.


Fifa 11
Idag fredag köpte jag den ett dagars gamla spelet Fifa 11 på Game för Endast 270 kronor efter lämnat in 2 Xbox spel. Har tyvärr inte hunnit lira det idag men det ska bli otroligt spännande att komma igång.

Taggad på julen
Efter drömt min fjärde dröm om julen igår så kan man nog 100 procentigt säga att jag är as taggad på Julen. Kommer bli den bästa! Och skönt nu är oxå att min syster ska vara hemma över julen och att man har en Amaya. Fan vad mkt bak och fika på stan det ska bli iår! Även pulka och skridskoåkning i orminge och Kungstregården! Men för mig börjar julen den 1 december så det är inte direkt som jag tänkt baka julsaker redan nu. Dock har jag fixat en massa julfilmer så jag inte behöver sitta på datan och leta efter dom i sista sekunden i december. En recension om dom bästa julfilmer kommer i September. Och eftersom min ekonomi inte är den bästa och inte Amayas heller för den delen har vi infört en Julfika burk, där ska vi lägga alla våra mynt och tjugolappar under oktober och december så vi har råd att fika mkt i jul



Kommentarer
Postat av: Anonym

älska hur du blev helt casual efter utbrottet mot uggs

2010-10-03 @ 21:56:30
Postat av: arne

det heter ju för fan notiser!!!!

2010-10-03 @ 23:11:00
Postat av: Riktiga Arne

ASså amin din hora du har sagt det och jag bryr mig inte jag kommer fortsätta skriva notisar.



Sen jo det var lite spännande men palla ej göra ett helt inlägg för uggs dom är inte värda det!

2010-10-04 @ 15:02:32
Postat av: Joel

Bra sagt när det gäller Uggs där.

2010-10-05 @ 18:13:08
Postat av: Anonym

sluta skriva dina egna kommentarer

2010-10-07 @ 23:28:16
Postat av: Arne

Haha va?

2010-10-09 @ 13:46:19
Postat av: Rufus

Jag kopierade din text om Uggs och lade upp på min blogg, länkade även till din blogg. Hoppas det var okej! :D

2010-10-09 @ 16:58:03
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0