Skor

Köpte nya  vinterskor det blev blå vita Gazelle för 699 kronor på Sneakers and stuff:



Men som det ser ut nu med kylan och så kommer jag med största sannolighet lämna tillbaka dessa och köpa dessa skor för 1199 kronor oxå på sneakers and stuff:



Tkr inte dom är så värst snygga men dom är helt okej och faktiskt mkt snyggare i verkligheten. Dock är dom riktigt nice på vintern då dom har ett skönt foder innuti samt goretex matrial på utsidan. Kommer antingen köpa dom i brun eller Svart. Och eftersom dom är så bra vinterskor kommer mina föräldrar köpa dom till mig och det är den största anledning till att jag byter upp mig.

Idag fredag köpte jag dom svarta skorna och lämna tillbaka dom blåa. Något jag inte var helt nöjd med då jag gilla blåa ganska mycket men bestämde mig för att köpa dom till våren så det blir nice då.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Var köper du och Amaya dom där vinterskorna som ser ut som cenverse!? JAG VILL HA JA TACK.

2010-11-11 @ 22:34:25
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Agnes

...okej såg nu att man kan köpa dom på Sneakers And Stuff. Då var det inget! :D

2010-11-12 @ 01:40:52
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0