Höstlov

var det äntligen lov igen efter 12 veckors skola. Första perioden i skolan har vart rätt lugn med inte så mkt plugg. Det började lugnt sen kom en mycket hektisk tid i mitten av perioden där allt skulle lämnas in och skrivas prov. Men sen mot slutet blev det lugnare och då handla det för det mesta om att avsluta de påbörjade och börja med nya saker. Det som vart lite kaosigt var efter 3 veckor då jag bytte klass mitt i allt men sedan nästa dag byta tillbaka. Men det var inte så jätte farligt, skolan skötte allt bra.

Sen har det oxå gått otroligt fort sen man börja skolan tills nu när man har jullov om mindre än två månader. Och de månader kommer gå supersnabbt, första veckan efter lovet ska jag bo hos Amaya och efter den veckan är det bara runt 25 skoldagar kvar som kommer gå riktigt snabbt då julen är nära så man kommer för det mesta vara glad.


***
Vinsten över Kalmar har fortfarande inte lagt sig, kan fortfarande inte tro det vi är i final! Detta är helt klart det största jag varigt med om och jag bara njuter av varje dag som cupsemifinalist. Tänk om vi vinner cupen då är vi inte bara Cupvinnare utan även lite rikare samt europaklara! Tänk en resa till Italien, norden eller Tyskland i EL-kval. En sån resa skulle göra nästa säsong så mycket enklare! Drömmar som drömmar först måste vi vinna cupen eller se Helsingborg vinna guld för detta ska ske.

Utvärdering av säsongen kommer efter finalen

***
Nya planer om bloggen har jag fått. Bla när jag gör min årsredovisning ska jag lägga till inlägget Spåkula. Det inlägget kommer jag alltså försöka spå en eller några stora grejer som kommer hända varje månad på året 2011.

Jag funderar på hur jag ska göra med min blogg struktur, jag vill förminska antalet till kategorier men vet inte hur jag ska göra. Sen så har jag ändrat lite på Kategorin The Raz notiser. Istället för att varje notis inlägg ska heta The Raz notiser så kommer jag döpa om inlägget till huvudämnet av mina notiser likt detta. Dock kommer kategorin The Raz notiser inte byta namn då det fortfarande är notiser.

Nu när det blir kallare och kallare ute så kommer jag skriva om massor av olika filmer.

/The Raz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0