Mardrömmen

Teater
Då har vi haft projektvecka i skolan. Det vi gjort är en Musikal/teater om Hercules. Teatern känns ändå som den är ganska bra och är cirka 20-25 minuter. Jag spelar den onda snubben i pjäsen, alltså Hades. Som ni hör så har det vart en rätt chill vecka då vi har arbetat med pjäsen från måndag-fredag. Nästa vecka på måndag, tisdag och onsdag så har vi föreställning. På måndagen så har vi för föräldrar och vänner sedan på tisdag på dagen har vi för SK3 och bygg 3:an. På onsdag är ännu okänt.

***

Finalförlust

Förlusten i Svenska Cupen final mot Helsingborg håller på att sätta sig. Men sen när man tänker vidare och tänker på allt som vi kunde fått, alltså Europa spel plus vinstsumman för vinna svenska cupen och vilken fest det hade blivit på hela söder. Liksom hela Södermalm hade kunnat leva på denna vinst i många år. Men även om det fortfarande är tungt har jag iaf börjat smälta förlusten lite.

***

Mardrömmen
Det var söndag och Amaya och några av hennes klasskamrater samt deras italienare (som var på skolbesök) kom till Amaya. Men det var en tjej som utmärkte sig något extra hon var tjock och lång alltså en stor kvinna (som förövrigt hade förstört Amayas klasskamrat säng dagen innan). Men det som det rör sig om är att jag fråga om hon ville ha en kudde att sitta på dricka läsk eller äta chips osv men det ändå hon svarade med var att ge mig en dödsblick. Detta gjorde till att jag drömde mardröm om henne. Hon jagade mig med kniv. Iaf riktig läskig dröm som slutade med att jag hög den store italienaren för att sedan vakna upp direkt.

***

Taggad på ny säsong
Hammarbys Silly Season har börjat. Nästan alla som man velat ska lämna har lämnat samt att vissa grymma spelare från HTFF har skrivit nya kontrakt och uppflyttats till A-laget. Även har den Nye assisterade tränaren Roger Sandberg skrivit på för klubben. Roger har bland annat tagit upp Gröndal från division 3-1 och i Division 1 där dom spelade kval till superettan men förlora. Så som ni ser här känns det jävligt bra och tror säsongen 2011 kommer bli jävligt bra! Och för er som vill ha stjärnnyförvärv, stå ut! Tro mig dom kommer senare.

***

Helg

Nu äre helg och det märks på stora vägar. Bla när Amaya lagade mat. Jag skulle precis börja att reta henne lite men istället för att dampa och bli Hulken skämta hon bara bort det. Samt att hon och hennes syster sprang runt i huset medan dom dansa och sjöng. Jo glada miner här iaf för det märks att det är helg, och det gillas väldigt mkt!

//The Raz*


Kommentarer
Postat av: tung

svär det är nice

2010-11-20 @ 00:35:45
Postat av: anonyma gw

spelar du hades för att du har invandrar bakgrund? :D

2010-11-22 @ 20:46:54
URL: http://ultraboys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0