Filmtips- Skräck

Då är det dags att ge ut lite filmtips på detta mörka höstlov. Dagens kategori är Skräck.

Rec
En av de bästa skräckfilmer jag sett. Otroligt vällgjord och smått realistsikt. Om du ska ladda ner filmen tänk på att ladda ner med text då det är en spansk film.
Betyg: 5

Rec 2

Sen är det såklart att ni ska se uppföljaren direkt efter. Denna är inte lika bra men värd att se.
Betyg: 3

Pananormaly Activity
Denna ser ni på egen risk. Den läskigaste film jag någonsin sett utan konkurens. Otroligt välgjord och realistsik enligt mig.
Betyg: 5

Identity

En jävligt smart film som är ett måste, Snudd på thriller.
Betyg: 4

Saw
En riktigt bra rulle som inte är så skrämande men väldigt bra
Betyg: 4

Sjätte sinnet
Inte heller så jätte läskig men ändå en väldigt bra film som är ett måste.
Betyg: 4

Andra skräckfilmer:
Hide and seek
Room 1408
Fredag den 13:e (alla 8)
Hyresgästen
Barnhemmet (dramathriller)



Inom kort så trappar vi ner steget till bra thriller filmer.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Tipsa gjärna om fler skräckfilmer :) Rec är den ända jag sett av de här, usch vad den är äcklig men inte speciellt läskig ^^

2011-04-02 @ 16:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0