The Raz Notisar

Lite skrivet om många olika grejer

Sm-Guld
Bajen tog Sm-Guld i Söndags men jag har fortfarande inte smällt ner den! känns så skön och bara jag börjar tänka på guldet så kan jag inte sluta le. Ett riktigt skönt minne! Något jag aldrig kommer glömma! Dock vare så jävla kallt men som Sam säger Jag skulle göra om det även om jag var tvungen att stå naken!

Ängelholm away
Superettan premiären närmar sig med stormsteg! Bara 19 dagar kvar! Vid månadsskiftet får jag pengar så då ska jag köpa buss. Tror det blir med Bajenfans bussarna och där blire självklart partybussen! Lösbiljetter kommer väll så småning om! men riktigt taggad på Superettan nu!

Hemmapremiär
Och som Superettan närmar sig så närmar sig Hemmapremiären oxå! Som jag nyss gjort klart med att jag ska gå med Amaya. Och även om det inte exakt blir det normala röj och kröket så ser jag verkligen fram emot det! Och total röj och total krök med grabbarna kommer jag ju ändå göra Mot ängelholm. Men det betyder verkligen jätte mkt för mig att hon följer med och klart jag kan röja lite då ändå haha! liksom det är dom 2 sakerna jag mest älskar i världen och gör dom samtidigt så betyder verkligen jätte mkt.

Italien
Och vi fortsätter med fotboll! Nu på Fredag drar jag iväg till Italien över helgen för att se Roma-Inter det kommer bli sjukt nice att komma iväg från Sveriges pissväder! hoppas bara det blir vår när jag kommer tillbaka på måndag kväll. Men ser fram emot det som faan! Nu har Roma ett ypert läge att komma ikap Inter om dom vinner! 4 poäng skiljer lagen och Roma kan göra det till 1. Fooorzaaa Roooma!

//The Raz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0