Sista veckan i februari

Sista veckan i februari blev Riktigt naajs! Men veckan börja inte förän Torsdag då det var dags för bandy. Kvartsfinal 2 hemma mot Sirius. Jag samlar ihop några pojkar och dricker lite osv innan sen så kööör vi rööktifo med 6 stora smokes i färgerna orange, röd. grön, vit, blå och gul. Ja det var alla rök jag hade kvar så vad ska man göra. Rök tifot blev väll helt okej dock så ställde sig 2 ordningsvakter bredvid oss hela andra halvlek. Bajen vann matchen med 6-2. Dragets klack kunde vart mkt bättre men vad ska man göra man försöker få igång dom men går inte så bra hela tiden.

Sen på fredagen vare dags för den efterlängtade hockeyn eller såkallade Bajenkvällen! Chillar hos Amaya först sen så dags att möta alla så jag dricker lite innan på bussen innan jag möter dom utanför Hovet. Hockeyn var riktigt naajs men kunde blivit bättre drag. Och nu efter hockeyn så är man otroligt taggad på att fotbollen ska dras igång!

Sen på lördagen så drog jag till amaya och chilla och sov där osv sen kom jag hem vid 9 på söndagen så titta jag på alla filmer från bajenkvällen och sen drog jag och sov.



Hitta ingen bild från våra rök mot Sirius men vi körde oxå massa rök mot VSK och då såg det ut såhär!



Bild från bajenkvällen så ser man mig med 2pinnare längst till vänster. Lite spännande sådär

//The Raz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0