Bandy

Jag som bajare går inte bara på Fotboll utan går på Bandy och Hockey ibland oxå. Hittils har jag gått på 2 hockey matcher och 3 Bandymatcher. På alla matcher gick jag iår. Men nu äre så att Bajen i Bandy har en stor chans att komma till final! Dom är i semifinal mot Villa. Och kommer säkert hinna med att gå på någon match mot villa oxå. Dom kör nu på måndag och tredje semifinalen på onsdag. Sen får man se hur många fler semifinaler det blir. Får se hur det går med pengarna har inte så mkt nu för vart ganska mkt saker på sista tiden men måste försöka gå på minst en semifinal.

Anledningen att jag skriver detta inlägg är för att drömmen är självklart att vi skulle komma till bandyfinal. Förstå hur sjuukt najs det skulle vara! Bajenbandy final! Aja drömmen får leva ett tag men jag skulle helt klart flippa om vi kommer dit!

Såhär såd det ut sist vi var i fiinal: Hammarby-Edsbyn 2006


Aja det var det. Här kommer en bild från röktifo mot VSK:



//The Raz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0