2010

2010 är året som Började bäst. Året som inte kunde börja bättre. Året som började som en dröm. Ja man kan hålla på såhär länge men det finns inga ord eller meningar som kan beskriva hur bra början av 2010 av mitt liv är. Jag träffa världens vackraste och underbaraste flicka i början av 2010 faktiskt 6 Januari för att vara exakt.

2010 är året som har varigt riktigt kyligt och jag hatar kyla. Jag blir deprimerad av kyla. Det har jag blivit varje år. Men detta år har jag inte känt av det något och bara just för en anledning att jag träffar Amaya nu.

Aldrig varigt gladare aldrig brytt mig mindre om vad som händer runt omkring. Även om det är tråkiga saker för det är så svårt att sluta le det är en utmaning för det går inte. Det går inte att sluta le när man alltid har tanken att man är med en sån underbar flicka med Amaya.

För om sanningen ska fram så är jag världens lyckligaste!

2010 är året som börjat underbar och det har mkt mer att bjuda på. Längtar till våren och sommaren kommer bli underbart. Snart drar oxå Superettan igång.

39 dagar kvar till Ängelholm Away!

För övrigt så har jag och Amaya vart ihop i 2 månader nu på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0