Sammanfattning av året (2009) del 4 Årets lista!

ÅRETS LISTA!

Årets bästa: Bajen kulturen
Årets Bästa 2: Att jag tog kontakt med amaya i december
Årets bästa 3: Sommaren
Årets sämsta: Vintern
Årets sämsta 2: Nathan Paulse, kan man vara sämre?
Årets sämsta 3: djurgården stanna kvar i allsvenskan
Årets Fail: Bajens styrelse topp 4a mål och min rakning som att bajen ska tag guld (kom sist istället)
Årets Resa: Ellos away
Årets match: Ellos away
Årets bajenspelare: Publiken
Årets pajas: Martin Hannson
Årets Kuk: min
Årets frilla: min
Årets årstid: våren
Årets derby: Djurgården-Bajen 9 augusti
Årets hemmamatch: Bajen-bp
Årets pajas: nathan Paulse
Årets pajas 2: bajens styrelse
Årets ultras: UB
Årets födelsedagsfirande: UB
Årets blogg: MIN
Årets hora: aftonbladet och fotbollsexpressen
Årets hora 2: henrik larsson
Årets horlag: aik
Årets ord: osv
Årets mening: TAGGA TILL BROOR!! DERBYYY SNAART!
Årets fråga: Äru TAGGAD ELLER?
Årets fråga2: varför är gården äckliga horungar?
Årets firande: Simon Helgs mål i höstderbyt mot gnaget.
Årets hjärta: Igor Armas
Årets klädstil: min
Årets hora 3: Thorsell
Årets hjälte: Han som skicka en smutsig bajen halsduk till någon från idol
Årets tifo: UB mot gais
Årets fail tifo: HU tifo mot gnaget
Årets bränning: Gnaget borta
Årets polishora: ALLA
Årets musik: reagge
Årets artist: Flera
Årets Dag: Valborg
Årets Dag 2: Ellos away
Årets hordag: Dagen efter valborg
Årets hordag 2: alla andra dagar efter något spännande
Årets miss: jag missa Bajenkvällen
Årets ramsa: Bajen Samba (klapp klapp klapp)
Årets månad: juli
Årets pissmånad: Oktober
Årets år: 2009
Årets nya: Skype
Årets spel: alfapet på blip
Årets fan vad livet är najs: Ellos away
Årets citat: "fan vad jag hatar tjejer som inte visar fittan efter bjudit dom på popcorn"
Årets citat 2: "hjärtan och glöden kommer från Söder"
Årets garv: Nathan Paulse för bra för superettan
Årets garv 2: Scrubs säsong 9
Årets kännslofulla Öppning: När victor kunde driva med sin familjs släkt på fyllan. (ulla-britt, pär, sten, tor, tor-björn och alla dom andra)
Årets horunge: alla internethuliganer i myrsjö, ni vet vilka ni är!
Årets horunge 2: alla orminge tattare, ni vet vilka ni är!
Årets Pajas 2: alla orminge tattare som tror dom kan sminka sig
Årets Pajas 3: djurgårdens så kallade motgångsklack
Årets Horhus: folkets hus i orminge, om man vill ha en hora äre bara att gå dit, DET ÄR GRATIS broor!
Årets Wow: Orminge ghetto, coolare och finare ställe får man leta efter...
Årets Bokstav: Z (som alltid)
Årets Namn: Ulla-britt
Årets Namn 2: Eduardo Fuentes Bergström
Årets trav: din mamma
Årets Klassiker: Din mamma
Årets klassiker 2: Valborg
Årets klassiker 3: att säga klassiker
Årets hund: Lassie
Årets film: Den store fiskfajen
Årets kukstad: Borås, livligare stad får man leta efter...
Årets Fans: Boca Juniors
Årets Fans 2:i skuggan: Bari och Roma
Årets Fans i Sverige: Hammarby
Årets Kultur & kärlek: Bajen
Årets drog: Facebook
Årets drog 2: hasch
Årets störda lärare: EEEEL KARIN! 
Årets är han en mördare: Någon snubbe som satt på sin bänk och börjar prata med sig själv om dataspel..
Årets är han en mördare 2: Victor, står alltid och lurpassar vid ett hörn
Årets skolkare: victor
Årets Elev: Jonas, trevligare reko kille får man leta efter
Årets orienterare: Jonas
Årets Jude: Jonas
Årets den där saken kan bara prata med vuxna: Jonas
Årets fiskare: Victor, KOmmer du ihåg gäddan som vägde 70000 kilo du fiska upp?
Årets fillm 2: Fluggfiske i norrland
Årets berättar röst: Gunnar i fluggfiske i norrland
Årets oseriösa: Gunnar, tar inte berättarrösten seriöst
Årets fjortis: alla horungar i orminge
Årets oooo: Gunnar
Årets Lista: Tanken om denna lista innan 2010 börja
Årets säljbarheter: bengaler & smokes
Årets Jobb, jobbet på bolivianska veckan
Årets jobb 2: sälja pyro
Årets "detta drar sig horungar sig till": Pyro
Årets banderoll: min till victor och oskar
Årets teater: victors och oskars och amyas (förvisso var det den enda teatern jag såg 2009 men ändå)
Årets Inlägg: Solna bo attackerar mig
Årets Kategori: Hammarby
Årets Blogg 2: Min
Årets chill: Mitt lag fyfan vad naaajs! match på träningarna och nick/skottövningar!
Årets ochill: alla andra boo ff lag... kan ni vara mer seriösa... tror dom är jätte bra tror dom kan bli proffs.. sämst!
Årets Huvud: Johans, finnare form får man leta efter
Årets sämsta bajenmatch: hammarby-elfsborg sämst drag på den matchen
Årets Jag förstår inte vad han säger så jag måste spola tillbaka intervjun 20000 gånger: Andreas Dahl
Årets Sista: Bajen i allsvenskan, dom kom verkligen sist!
Årets Serie: Scrubs, bästa serien
Årets serie 2: How i met your mother
Årets citat 3: "mamma på kurs med mats"
Årets kristen: Runa
Årets Kristna 2: alla naaziiis
Årets kristna 3: alla dum huven som tror att alla kristna är snälla...
Årets Kristna 4: alla som tror gud är frälsaren...
Årets Vad fan är det för fel på dig: Anton Abele
Årets haka: anton Abele
årets skämt 2: Anton Abele
Årets komiker: soran Ismal


*Uppdateras lite då och då*

//The RaaazZ*



Kommentarer
Postat av: johan K

nice att jag vann årets huvud ;)

2010-01-24 @ 21:54:29
Postat av: Amin Z

Razmus lägg upp mig som årets matchpolare, du vet när vi gick på match tsm !

2010-01-24 @ 22:07:44
Postat av: g.w.

synd att inte johan vann hakan igen :( han fick en svår moståndare

2010-12-10 @ 20:13:07
URL: http://ultraboys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0