Sammanfattning av året (2009) del 2

Då börjar vi med dom 4 andra månaderna ( maj, juni, juli och augusit)

Maj
Allsvenskan fortsätter. Bajen vann mot malmö och bp. Förlora mot aik i ett derby som hade allt utom poäng. Jag fyllde 15 och min syster fyllde 22. Annars då maj månad? Ah tyvärr men kommer inte ihåg ett piss från Maj.

Juni
Kommer ihåg att man verkligen vänta in sommaren in i det sista i juni. Regn regn och mullet väder var det man fick vara med om i början av Juni 2009. Men sommaren kom äntligen och det gjorde den 3 eller 4 dagar kvar tills junis slut. Så i juni äre typ vädret man kommer ihåg haha. Jo juste Fotbollscup i skövde fick man oxå vara med om. Riktigt trevligt där vi faktiskt vann några matcher :O.

Juli
Juli måndag riktigt många minnen. Det börja med att all sprit skulle hämtas som jag skulle ha när jag skulle vara ensam hemma. Jah åkte till mällarhöjden med victor och vi bärde allt till orminge igen. Dock så finns det riktigt mkt att berätta där i mellan men det orkar jag inte. Dagarna senare börjar Allsvenskan igen och Bajen börjar hemma mot trelleborg. En match vi vinner med 2-1. Dagen efter drar jag till Spanien med mina föräldrar. Efter 2 veckor i Spanien kommer jag hem och kööör mitt när jag är ensam hemma och även är med alla bolivianer i bolivianska veckan. Så juli var ganska innehållsrikt måste jag nog säga.

Augusiti
Månaden som skolan börjar och Sommaren ska avslutas. En månad jag inte kommer ihåg mkt från. Dock kommer jag ihåg bajen matcherna och derbyvinsten mot djurgården på råsunda. Ett kärt derbyminne. Helg, sol och derby. En perfekt blandning om man vill få till ett perfekt derby. Detbyt blev inte perfekt men blev otrolig lyckat. Annars skolan börja inte mycket hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0