Sammanfattning av året (2009) del 1

Förord
Nu kommer saammanfattningen av året. Det är uppdelad i 4 delar. Del 1 = januari,Februari, mars och April. Del2= maj, juni juli och augusiti Del 3= september, oktober, november och december. Del 4= Årets lista. Möjligen kanske det kommer en del 5 med bilder frå årets månader. Men men låt oss börja.

Om jag beskriver 2009 så måste jag säga ingen märkvärdig början. månaderna april-augusti var dom bästa månaderna i 2009. Och slutet på december var väll lite trevligt oxå. Annars var 2009 ett år som inte var av hög klass. Men om man tittar igenom det igen så hade den ändå sina toppar. Men året var för jämnt och dom bra månaderna var inte jätte bra och därför måste man tyvärr säga att 2009 var ett av dom sämsta åren i mitt liv. Emo? jag tänkte på det ett tag...

Men jag fokusera mer på det bra bitarna osv och så alltså att 2009 skulle sluta någon gång. jag hoppades givetvis och trodde till 90% att 2010 skulle bli mitt år med allt osv. Och hur 2010 har börjat nu känns det som att 2010 kommer bli allt jag trott det skulle bli. Mer kan jag inte avslöja nu. Men det handlar om Bajen och en annan sak och den är större givetvis.

Januari
Januari årets första månad började helt okej. inte för jag kommer ihåg ett piss från den men det betyder väll att den varken var dålig eller bra. inga anmärkningar rättare sagt. Så kan väll inte säga mer än att den var helt okej.. inget att bra eller dåligt att komma ihåg från 2009 års januari.

Februari

Nej inget här häller hahha. Jo det här börjar ju bra. Försöker skriva sammanfattning men kommer inte ihåg ett piss från dom 2 första månaderna. Inga anmärkningar här oxå troligen. Jo nu kommer jag ihåg en grej. Bajenfanshocket skulle ha avslutning på hovet något jag inte gick på som jag ångrar. Det är det jag kommer ihåg från Ferbruari. Ah om mitt usla minne fortsätter såhär kan ju jag lika gärna tag alla månader i en del....

Mars

Vi fortsätter med den tredje månaden för året och minnet är inte bättre nu. man får väll skylla att inget  roligt hände på dom tre första månaden för året. Liksom inget som man kommer ihåg hände. Var väll inga bra månader helt enkelt.

April
Nu börjar vi minnas grejer. Allsvenskan börjar. Solen börjar skina snön är borta och det har blivit vår. April började underbart och rivstarta med Ellos away (Elfsborg borta). Det var premiären i allsvenskan och man kommer inte ihåg så mkt från matchen och så men man kommer ihåg att borås intogs från alla håll och att det kommer bli ett minne man sent glömmer. Det var 20 grader en lördag med 3000 bajare i en stad som har typ 4 invånare. Sen en vecka senare vare lika mycket sol och hemmapremiär mot Gävle. Undeeerbart väder och allt var upplagt för fest som i Ellos men vi förlora tyvärr men man kan inte vinna alla matcher. Sen vann vi något derby mot djurgården som var najs. I vardagslivet så kommer jag inte ihåg mycket från April mer än att solen kom fram efter all längtan.

Det var dom 4 första månaderna mer kommer snart. hoppas minnet blir bättre då...


//The Raz*

Kommentarer
Postat av: Berit

bra att du kommer ihåg mkt...

2010-01-09 @ 16:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0