Ny Design - Stort tack till Amin!

Så då vare en ny design gjord då. Designen gjordes av Amin. Riktigt snygg var den och ett riktigt stort tack riktas mot honom. Varför fixa jag ny design? Jo för att det var dax för lite omväxling. jag har ju på senare tiden rakat mig, fixat ny klocka, nytt år och Blivit tillsammans med världens finaste flicka (dock tar vi det i nästa inlägg).

Ja men designen är riktigt naaaajs! och jag ser fram emot ett nytt fint bloggår haha!! lätt lite fjoligt men aja!!!

Nya inlägg som kommer upp:
*resten av års sammanfattning
*Årets lista
*inlägg om min flickvän

Det är iaf det jag planerat nu men det kommer snart som sagt!

Kommentarer
Postat av: AMIN

hej <4444

2010-01-20 @ 23:09:04
Postat av: z

awww, har du börjat raka dig.

2010-01-21 @ 00:59:02
Postat av: Pedro

Haha menar att jag nyss raka mit huvud

2010-01-21 @ 09:00:43
Postat av: Paul

Haha, ja jag sa ju det till maja..

2010-01-22 @ 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0