Års sammanfattning del 3

Års sammanfattning del 3 jag sammanfattar dom sista månaderna: september, oktober, november och december.

September
September, jah vad ska man säga här. Hösten har precis börjat komma in. mörkret över Stockholm tar över sommarljuset. September månad är månaden då min bror fyllerår, linus och Anton. Hammarby började bli hårt pressade i Allsvenskan. och nytändningen med nya spelare och så blir kortvarig samma med nya tränaren det blev bara ett nedköp. Bajen rasar i tabellen. September för mig då? ne ingen skärskilt av de jag kommer ihåg. Spelade väll lite fotboll. Chill i skolan osv. Ingen märkvärdig månad.

Oktober
Oktober den 10 månaden på året. Vad händer här? absolut ingenting. några bajenmatcher men inte mer. Kommer inte ihåg ett piss från denna månad. Haha jo nu efter tänkt efter var ju denna månad då bajen mötte gnaget i sista derbyt för året. Hammarby åkte ner i superettan. somsagt en månad som jag vill glömma :).

November
Den 11:e månaden på året. Hammarby hade åkt ur allsvenskan i oktober så novembers början kan jag nog tänka mig var rätt deppig. Men dagarna gick och sen fick jag syn på Amaya lite under november då allt börja. Så novembers slut var nog rätt okej för det :) men jag hade bara fått syn på henne inget annat osv. Hela historien kommer upp lite senare tror jag.

December - bästa månaden!
December var årets bästa månad dock säger det inte så mkt då 2009 inte var ett bra år men en liten ljusglimt i året var helt klart december.


Kommentarer
Postat av: Anton

Hedrad av att du tog med mitt namn; i helhet, bra inlägg

2010-01-21 @ 10:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0