PS3

*Denna vecka har ägnat mycket att leta efter bra begangnade ps3 konsoler och sälja mitt xbox. Målet var att införskaffa ps3:an till helgen och det har jag avklarat. Igår fredag så köpte jag den ny på mediamarkt med fifa 11. allt gick på ungefär 2900 vilket var helt okej enligt mig. Nu äre bara att köra! Det jag ska införskaffa med tiden är:

-Black Ops
-en till kontroll
-Need For Speed
-Ratt
-Headset.

*Idag lördag äre utomhushockeyn päå Kärrtorp. Det är tredje året Bajen Fans Hockey har funnits och tredje gången den trationella utomhusmatchen spelas. Ganska pepp!

För övrigt kommer jag börja med en sammanfattning med Bajen året som gått snart! sen efter nyår kommer den vanliga års sammanfattningen.

*Jul Resencioner kommer att komma i helgen så ni juläskare där som undrar vilka de bästa, peppakakorna, jullåtar eller julfilmer är dom bästa så kommer det upp i helgen.

*Då var det klart att Tomten pryder Hammarbys säsongskort efter en makalösvinst med 72,2 %. Jag röstade självklart på tomten och är nöjd att ha med mig honom i min plånbok närmaste året.

Kommentarer
Postat av: Rikard

Nice gjort! Lägg till mig så kör vi en match. Riggaen_7772349

2010-12-05 @ 14:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0