Sommarens klädköp

här lägger jag upp bilder och kommentarer på klädköpen jag gjorde i sommras. Inför sommaren hade jag inte tänkt på att lägga ut så mkt på kläder som jag gjorde utan det skulle sparas och gå till annat hade jag tänkt. Men efter sommarn så hade jag lagt ut 2950 kronor på kläder. Jag har köpt 2 st Short 2 st skjortor, 2 st tröjor, 1 par jeans, 1 par Chinos, 1 jacka och 1 par skor. så det gick ju inte så jätte bra.




Blå ruttiga G star shorts



Gul/oranga G-star shorts



Gul blå ruttig Ben Scherman skjorta



Blå skjorta från H&M



Brun tröja från Zara



Blå Diesel tröja



Blå Jeans från Weekday



Ljus ruttiga chinos från Cardigans



Svart jacka från H&M



Röda skor från United color of benetton

/The raz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0