Höstens första köp

Igår köpte jag min höstjacka och det var mitt första köp till hösten och nog mitt sista pga jag har köpt riktigt mycket kläder och det enda jag behöver nu är T-shirts. Men nu har jag riktigt lite med pengar och stora skulder så nu prioriterar jag det viktigaste först. Sen så sparar jag en 500 kronor pga eventuellt bortaresa till kvalmotståndet vi möter. Och igår köpte jag biljetter till Bajen-Jönköping, Bajen-Degerfors och Bajen-Syrianska. Biljetter till Väsby-Bajen köper jag på plats och lite senare köper jag till Bajen-Örgryte. Sen för att betala skulderna så kommer jag jobba lite. Och sommarjobbs pengarna hade jag hoppats skulle räcka ända till hösten men det uteblev så det var lite tråkigt.

Iaf igår köpte jag min gröna höstjacka från Zara för 700 kronor som jag tycker var riktigt värt. Jag tycker iaf den är grovt snygg och e taggad på att använda den! Men får nog vänta ett tag först.



//The Raz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0