Dekorerar

För två dagar sen så dekorera jag mitt rum med 2 helt underbara matchtröjor på väggen. Ena är från 2009 års tröjupplaga och tröjan alla spelar autografer från 2009! Andra tröjan är Johannes Hopfs debutmatchtröja i Bajen som Hopf gav personligen till mig. På siffran 0 så finns även en autograf av han.



4 Hela inlägg på rad snacka om att inte ha något att göra, Aja snart kommer iaf Amaya för att hitta på något. Kanske bada om solen kommer fram lite mer eller titta på film vad vet jag. Imorgon äre skola igen och de e minigolf som står på schemat enbart och efter det äre att komma hem och kolla på livsviktiga matchen Öster-Bajen.

/The Raz


Kommentarer
Postat av: Jörgen Hjort

Vilka snygga tröjor Razmus!

2010-08-24 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0