Min Bajen Statestik!

I följande inlägg kommer det stå om alla mina Hammarby matcher jag varit på. Alltså antal borta resor antal derbyn, Matcher i stockholms län, hemma matcher och min första match. Även hur många Europa matcher jag vart på, Svenska cupen och hur många förluster, kryss och vinster. Även min sämsta spelare, bästa spelare genom tiderna i Grönvita tröjan och mkt mer.


Bästa/sämsta

Min första match - Hammarby-Helsingborg 2002
Kommer ihåg denna match ganska mkt gick med min bror far, Ziray, Zashay och 2 andra snubbar. Vi satt på östra och vi såg bajen vinna med 3-1.

Första bortamatchen - Djurgården - Hammarby 2003
Min andra match och så dålig den blev.

Första Riktiga bortaresan utan för Stockholms län
- Elfsborg - Hammarby 2009
Jävla invasion vilken första bortamatch det var, efter denna resa blev jag förälskad i awaaay matcherna.

Min sämsta match
- Hammarby-AIK 2008
Fyfan vilken äcklig match! Hammarby har 1-0 till 95:e minuten! Riktigt vidrigt.

Min Bästa match - Djurgården-Hammarby 2008
Otroligt tuung match som avgjordes i slutet, en match jag aldrig glömer.

Favorit Spelaren: Pablo Pinones Arce
Vet att många hatar han men jag har vart otroligt svag för honom en riktigt skön lirare! Dock vet jag ej vad han gjorde 2006 och vad han gjorde så alla hata honom mot ellos iår var ej på den matchen så vet ej. Men vill inte heller veta skulle bara göra mig besviken.

Hatspelaren: Eguren
Ni vet.

Bästa Spelaren: Kennedy
Oh ah!

Sämsta Spelaren - Freddy Söderberg/Tobias Holmquist
Hahaha!


Bästa tifot: Hammarby-Djurgården 2008

Skönaste bränningen: Djurgården-Hammarby 2006

Bäst tryck på läktarn: svårt att säga

Sämst tryck på läktarn: Hammarby-AIK 2007


Matcher totalt:
Seriespel
Antal Hemmamatcher i en serie totalt: 50

Antal Bortamatcher i en serie: 5

Antal Derbyn totalt: 17 (kvittar om det e hemma/borta bara de e mot gnaget/djurgårn, 2 av dessa derby spelades på sös.)

Antal Seriespelsmatcher: 72

Andra matcher:
Antal EuropaMatcher totalt: 1

Antal Svenskacupmatcher totalt:
3 (en av dom tre var värmdö borta)

Antal Genrep totalt: 3

Antal Matcher totalt: 80 st.

Antal Vinster/kryss/förluster

Seriespel
Antal Vinster Hemma : 21

Antal Kryss Hemma: 7

Antal Förluster Hemma:
18


Antal Vinster Borta 3 (3 vinster i bortamatcher i sthlms län, 0 utanför.

Antal Kryss Borta 1 (1 kryss utanför sthlms län)

Antal förluster borta: 1 (en förlust i en bortamatch utanför sthlms län)


Andra matcher:
Antal Vinster hemma: 4

Antal kryss hemma:
0

antal förluster hemma
1

Även en vinst i en sv cupen bortamatch mot värmdö.

Antal vinster derby: 6

Antal kryss derby:
4

Antal förluster derby:
7


Antal Vinster Toalt: 35

Antal Kryss totalt:
12

Antal Förluster totalt:
27

Kommentar: blev lite räknefel pga jag inte vet exakt vinst/förlust/kryss i vissa matcher.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Antal Bandymatcher: 5

Antal Hockeymatcher: 2

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FÖR EVIGT TROGEN!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0