Angående folkpartiet ung valreklam

Har någon sätt den?  det är en bild på en svarthårig kille och en blond tjej så står det: "I vårat land är brudar, blattar och bögar oxå välkomna" Ganska roligt tycker jag så vi blattar, brudar och bögar är alltså gäster i svenska herrarnas land tydligen?. Tack nu känner jag mig verkligen en del av det här landet.

Sen medan vi är inne på politik så såg jag här om dagen att sd hade en valstuga ovanför plattan något jag blev väldigt upprörd över och ville verkligen prata med dom. Valstugan blev senare på kvällen förstörd något som var väldigt rätt så. Men jag hoppas inte att sd väljer att ta det som en fördel och försöka få sympati för dom.

Annars är jag inte så orolig att SD kommer in i riksdagen. För jag tror att folket i Sverige är smartare än så.

Själv om jag skulle vara 18 skulle jag röstat vänster inget tvivel om de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0