The Raz kör Notisar!

Här skrivs det om mycket grejer med kort text om allt!


*Staffan Thorsell
Jah snälla du! kan du avgå med omedelbar verkan! Annars kommer grejer hända med dig och om du vill ha kvar lite stolthet så avgår du nu. Du har varit i Bajen några månader men redan gör du korkade uttal i media om hur en riktig supporter ska vara medan du är på bokmässa i gbg istället för i Malmö och ser på den otroligt viktiga matchen. Behövs inte säga mer... Staffan Thorsell din lilla pengarkåta jävel avgå nu!

*Även Mikael Andersson kan tag och avgå. Riktigt konstiga beslut har han tagit och istället för att köpa bra spelare som kan gå in direkt in i startelvan köper han dyra talanger som kan göra något i framtiden men inte nu. I detta läge så anser jag att det var otroligt dumt gjort!

*Gamla rävarna som dom kallar sig själva. Dom  tror dom bestämmer över vilka som är äkta och falska. Enligt dom är man falsk och skiter i klubben bara för att man använder både tid och pengar för att göra Hammarbys läktarkultur bäst i sverige. Och försöker göra allt för att tagga till spelarna till och med riskera 6 månaders fängelse. Dessa åker på varje bortamatch och kör på! men vad får dom skit av alla tidningar och sen dessa rävarna som inte tolererar bengaler. Jag säger en sak Bengalre är här för att stanna!

*Otroligt viktig match mot BP nu på söndag. Vid förlust ser det inte ljust ut. Att undafly kvalplatsen ser jag inte som ett alternativ då jag inte tror att bajen kan tag minst 8 poäng på 5 matcher. KÄMPA HAMMARBY! Haris har visat hjärta senaste matcherna fortsätt med det!

*Thom Åhlunds uttagningar är sjukt dåliga. Att ens tänka tanken att dissa Claudio, Maic, Castro eller vem som helst före Natan Och freddy söderberg är otroligt oroande. SKÄRP DIG MED LAGUTTAGNINGARNA!

*att poppe festar 2 dagar innan match och sen visa en nochalant attedtid ser jag inte som att kunna spela i en sån stor klubb som Hammarby! Hammarby är din moder klubb men du ger inget tillbaka din lilla hora!

*Och så lite annat en Bajen. Emo grejen och det med män-kvinno grejen som jag sa att jag skulle skriva för typ en månad sen har ju inte kommit upp.  Sorry för detta men om jag orkar kommer den upp om ett tag.

*Att min broder blev på lagd i luren för att fråga om varför inte han fick hyra lokalen när den inte är upptagen ser jag som ett vidrigt maktmissbruk. bara för att en tonåring som är 20 år som bor i denna förening som alla andra inte får rätt att hyra lokalen och fira sina 20 år på denna jord är vidrigt. Fördomar är vad den där jävla bittra tanten har. Förra veckan hade min syra lokalen och det var hur lugnt som helst grannarna ringde polisen men dom knacka inte ens på då dom tyckte att det såg hur lugnt som helst. Det enda som var lite sådär efter festen var att någon pissat utanför med det är någon som klart går att tvätta bort på 2 min. Detta bevisar oxå att det finns många vidriga moral gubbar/tanter i denna förening och dom alla borde dra härifrån. Låt någon annan vara glad! bara för du är så jävla patetisk som sitter och väntar på att klaga på något.  Att hon som sitter och bestämmer vem som ska få hyra och inte borde alla göra en tjänst och avgå din lilla Vidriga vidriga fördomsfulla förening ansvarig!

*Jonas som är helt jävla galen. Han sprang efter mig och några snubbar i klassen i 30 min som var jävligt jobbigt. Du är så jobbig sluta stalka oss överallt. Jag pallar inte springa överallt och nästa gång kommer jag inte springa utan ... dom dom dom spännande shit asså!

Ni kanske tror att jonas är en vanlig snäll pojke som inte har några vänner och är ödmjuk så skulle jag självklart inte göra detta men han har fått så många chanser och sumpat dom alla. Här är några grejer han gjort:

Följt med till björknäs sen blivit taggad av läraren och sagt alla som var där.

Är Rasist och vill inte ha någon utlänning här eller för att citera han "Dom börjar blir lite för många"

Är dryg och tror att han är så jävla smart med sin orientering.

Så ni ser därför vill man inte vara med denna snubbe. om det skulle vara en vanlig snubbe så skulle jag självklart inte lacka men han är ju som han är så då lackar man ju för faaan! Sen är det värt att berätta att så fort han gör något dumt så berättar han för alla lärare vilka som var med tex typ genväga när man skulle springa på gympan osv. inte stort men ändå fett jobbigt.

*Mycket negativt men aja snart kommer en fin taggning till derbyt oxå:P många tuunga filmer/bilder/artiklar kommer så att alla har en chans att tagga upp inför derbyt.

//The Raz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0