Söndags funderingar...

Aloooo!

har just fixat med min bildblogg där jag lägger upp alla bilder och filmer. Den har ju inte uppdaterats sen länge så nyss uppdatera jag den med bilder från Bp borta, aik borta, trelleborg hemma, djurgårn borta och Ellos hemma. Enjoy!

Sen så är det bajen-Örebro avspark om drygt 5 timmar. Jag hitta inte någon att gå med först men sen kunde Z så det är najs. Hoppas bajen vinner. Jag tror på 3-0 till bajen! Sen fortfarande ska jag snart göra värsta satsiningen så om det blir bra så kommer jag vara så jävla övertaggad på matchen. Men som sagt vi får se.

Sen så grattulerar bloggen Linus som fyllde år föra veckan tror jag. sen Antonio som fyllde år igår. Grattis!

Forzzzza Bajen!

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0