Fredags gottigotti från The Raz!

Aluuuuuu! Vart ska vi börja? kanske vad jag gjorde/ska göra today? Eller hur jag knäckte rekordet på tiggerstuds?! eller att jag når upp till tubens fina handtag där uppe? Detta kommer inlägget handla om plus lite mooooor coola stöööff.

The Raz  "Om livet som tonåring och bajare"
Ny grej alltså på bloggen. Har nu märkt det ens? Jo asså längst uppe på bloggen där så står det ju med stor grön text The Raz "om livet som tonåring och bajare" Förut stod bara "theraz" jätte tråkigt! inga stora bokstäver, inga mellanslag och framförallt ingen coooool headline liksom asså eller vad det heter. Asså under som jag lagt till "om livet som tonåring och Bajare" låter lite drama men det är naaaajs va?

Tigerstuds
gammal fin klassiker. Tigers kycklingstuds spelet som tar dig med storm. haha iaf fett najs där du är en sköldpada som ska rädda kycklingarna från vattnet till den andra ön. Man får tre chanser alltså om 3 ankor ramlar i vattnet är det gameover. lägg märke till hajen som simmar fram och tillbaka i typ 1000 km/h som stressar mig ganska mycket. Lägg även märke till ljudet ankorna gör när dom hamnar på andra ön typ helt jävla knas asså! låter som typ en åsna asså det är fett gaaaalet! jag sväääääär! Spelet måste testas lätt! mitt rekord 108! Foton på rekordet längre ner i bloggen.
Länken iaf: Tigers kyklingstuds

Når efter 100 års väntan upp till handtagen där uppe på tuben
Efter 100 års väntan på att bli lång nog till att stå helt vanliga och lita casual och inte anstränga sig så når jag äntligen upp till handtaget där uppe. Vet ni vilket jag menar? Asså det långa gula handtaget som är i taket på tuben. Iaf idag när jag åkt lite tub så kom jag på att jag nådde upp dit något som var fett coolt. självklart var jag tvungen att fota. Fotona ser ni lite längre ner sen.

Eduardo TU robaste MI CORAZON!!!
Coool liten coool sjua har börjat i c-laget! han heter Diego är svart haha:) Han är latino och jag gissar på att han kommer från columbia. Dock så har jag döpt om han till Eduardo. visst Diego är ett coolt namn men någon måste heta Eduardo. Världen måste gå runt. Sen när jag säger att folk är svarta osv så vet jag att ingen av dom kommer läsa min blogg utom Joe T haha! nej men iaf asså bara driver eftersom det är lite kul. JOE T!!! iaf tuuung snubbe är han!!! EDUARDOOOOOOOOOOOOO! TU TIENES MI CORAZON!!!!!! HAHA:D

Idag så har jag...

...Tittat på världens farligaste film. Flickan hette den och den är helt jävla galen. en film som i stort sätt handlar om inget. Jag har aldrig vart räddare. och om ni vill sova på nättarna titta inte på denna!!! OCh jag menar inte flicka i elden utan bara flickan!!!

...Efter den så chilla jag lite med marre gwlito och canyeeee

...Efter det så drog jag vidare åt mitt håll fixa biljetter till Bajen-Gais dock vet jag fortfarande inte vem jag ska dra med men blir säkert bra. har dock frågat en fast fått inget svar. Vi får hoppas att jag får svar senare skulle vara riktigt najs då. Köpte 2 biljetter iaf.

...Efter biljetterna så var jag tvungen att köpa något som täcker mitt ansikte när jag ska bränna på matcherna och sånt. Asså jag vill helst inte bli avstängd för att jag bränner en pjäs på arenan så måste vara lite undercover. Dock så hitta jag ingen och får väll köpa på internet då. Titta inte så mkt bara lite snabbt så. Iaf Bajen samba!

...Kommit hem och chillat.

Nu ska jag...

...Vet inte än men får se. NATTEN ÄR UNG!!!!!!!!!!!!!! FORZAAAAAAAAAAAAAAAA!

...inte skriva om Bajen PALLA!!

...Always look on the bright side of life. som vanligt asså bara köra.

Bildspecial!

BILDBEVIS!!! NÅR UPP TILL RÄCKET!!!







Så hoppas ni har förtstått nu att jag har bevisat om inte överbevisat er nu om att jag når upp till räcket. hur lång jag är? vet ej kanske rint 1:67 något sätt skulle jag gissa... Iaf längst i familjen fast säger inte så mkt... eller i stor familjen är nog esther camilo rafael och kanske kristina angela längre än mig? eller i don't knoooow.

Sen rekordet såklart!!! där jag bevisar om inte överbevisar er att jag har rekord på 108 poäng. fin fredag såhär länge? jo underbar. klarade rekordet efter 3 försök.




hihi aja iaf det var allt för denna gång!

seeeee you later!

The Raz*


Kommentarer
Postat av: Fernando

Fett nice!

2009-09-19 @ 14:27:35
Postat av: Big D

Hej, Jag vill påstå att detta är en lärorik källa då man lär sig mycket om det som händer på i din vardag. Ett stort + till dig. vill även tillägga att denna Diego är en riktigt hulk.

2009-10-03 @ 23:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0