Nytt inlägg*

Aloooooo

Nu sitter jag här i mitt lilla rum och äter lite macka med honung. jag väntar på att filmen jag tankar (world trade center) ska bli klar. i skrivandets stund så äre 10.8 % kvar att ladda. så den blir klar inom 4 minuter skulle jag tippa. Jag lyssnar lite på coldplay nu är även värt att notera:D:D:D

Igår så spela jag match på morgonen som vi vann med 5-1. Värt att notera där är att jag var inne på planen vid alla mål. och att jag gjorde assist assist kan man kanske säga på 2 av målen. Jag spela kasst första halvlek sen andra kämpade jag lite mer och då blev det bättre. Idag eller igår kanske man ska säga har jag vart i stan. tittat på jeans som jag behöver utan lycka dock. kom hem med en röd tröja iaf. Sen bandanan hitta jag för 99 kr så nu kan jag göra lite stööff. Sen nyss fixa jag dricka till nästa helg. kommer bli spännande:P

idag spelar mitt kära bajen mot göteborg i gbg. Tråkigt nog kommer jag inte vara på plats. vi får väll hoppas att bajen vinner. Sen imorgon eller menar idag ska jag dra på ny jeans jakt i stadens torg:D

"taaaaag en liten fika" haha bästa repliken som kommer från gamla programmet pyjamas. om ni sätt det förstår ni. därför gillar jag att säga tag en liten fika ibland sov.

aja det var det...

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0