Lördags funderingar..

Aloooo! jag har nyss spelat match mot något orange lag kommer ej ihåg namnet. vi förlora såklart men vi hade några tunga spelare. men även några tunga spelare kunde inte spela. Som tex Linus. Iaf mina föräldrar har tvingat mig äta lunch med dom på stan så jag måste dra snart. Skriver det jag hinner.

Bajen-Örebro imorgon
Inte många kunde dra på matchen men tillslut fick jag med Ziray och nu kommer nog Zambon oxå följa med så det är naaaaajs! Ny tränare nya ambitioner nytt blod. det är bara att köra på och vi i klacken ska sjunga som fan 90+
Forzzzzzzzzzzzzzzzzzzzza!

Sen så har jag en plan på att bli sjuuuuukt övertaggad på matchen. men med det kan jag oxå bli sjuuuukt otaggad på matchen men man får se imorgon hur det blir med det. och nej det är inte rök eller drick elelr ngt sånt utan detta är det starkaste verktygen.

Iaf spelade match tidigare idag och var så jävla trött och det var en onödig match så jag stod typ stila hela matchen:P fett najs.


The RaZ*

Kommentarer
Postat av: ponta

HAAMMARBYYY! <3

Var brukar du och dina polare stå dåe?

2009-09-12 @ 15:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0