Fotbollssäsongen är slut för denna gång.

Alooo!

Liten sammanfattning
Nu har mit lag spelat alla matcher och utesäsongen är slut för denna gång. Den sista matchen spelades i söndags mot kista som vi förlora med 3-2. Säsongen har väll varigt sådär mycket ojämn. I somarcupen var vi väll bäst sen hade vi våra formtoppar på hösten. Vi sluta 4 i ena serien och sist i den andra. Men inte konstigt då philip eller vad han heter stog då och man kan bara träffa mål så är den mål. hihi. Sen var det även ett litet lyft när vi ändra att spela 4-4-2 till 4-5-1 något som passade bättre för mig.

Säsongen får 3,5 i betyg. vad det betyder vet jag inte.

För mig gick väll det sådär vissa matcher palla man kämpa osv. Många säger att jag är en humörs spelare och det är väll sant. Jag hade mina formtoppar lite vid hösten när jag spelade i den sköna serien (på den andra serien palla jag inte kämpa för det är ingen nytta)och sen på sommarcupen. Jag vet inte exakt hur många mål/assist jag gjorde men det kommer väll komma upp sen när vi har någon avslutningsgrej haha:P På våren då vi fortfarande spelade med 4-4-2 så var jag ganska kass så då gjorde jag typ 1 mål. Sen när jag kom igång sen så gjorde jag väll kanske 4-6 mål och 2-3 assist i think.

Säsongens spelare: Waaaaalentinoooooo!
Tyngsta spelaren i laget!

Nära att komma med: Linus(Slet ganska mycket och gjorde så det var lätt att chilla på planen) och Niklas (tunga räddningar)

Till nästa säsong
Sen mycket trevligt att martin ska börja i vårt lag. jag hälsar han välkommen! Jag har lite förhoppningar på nästa sösong. tror denna kommer vara otroligt najs hihi. dock så bryr jag mig inte så mycket om resultaten hhihi. Sen hoppas jag inte att vi satsar med träningen utan dom nuvarande med skottövning, passövning och sen match funkar perfekt hihi. Och utan fys såklart;)

Så min start11 till nästa säsong är denna:

---------------------------------------Niklas-----------------------------------------

Martin G------------Valle---------------------------Matte-------------------Niklas B

---------------------------------------Martin LB-------------------------------------

Axel-----------------------Linus-------------------Razyboy------------------Gunnar

-----------------------------------------Erik------------------------------------------

El Bänko: Vicce, Sebastian, Johan, Ludvig och GW/??

Haha fett satsigt det verkar när jag skriver upp såhär men asså satsar inte men ändå lite spännande att göra såna här dumheter. Iaf denna elva är den bästa vi kan fixa enligt mig!

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0