Ett vad är ett vad

Aloooo

försöka prata som en latin-svensk och andra var att driva lite emd stureplan. Dock är jag naturligtvis kass på detta så ah...

Iaf så första videoklippet så gjorde jag lite uppvärming första 40 sekunderna så snälla spola över dom visste ej att kameran var på och det var lite tråkigt då jag inte kan får bort det:S Och ajg vet det ser fett gay ut och jag gjorde allt för att tag bort första men utan lycka.... ignorera det!! och ignorera allt! jag vet är inte bra på att prata som alejandro men jag försöker osv. iaf... OCh sen förlåt för jag råkar skrika fan i andra klippet men kameran ramla...


Dock så måste jag länka....

Det första


Det andra

//the raz*

Kommentarer
Postat av: Johan

Slutet på första delen är bäst!!!!!!!!

2009-09-08 @ 17:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0