..

Alo sitter i min rum tittar lite tv tar en fika. Vad finns att skriva har inte så mycket att skriva om faktsikt. Imorgon kommer fifa 10 ut lär ju vara fett najs. Så ska köpa det imorgon lätt !!! Imorgon ska jag även inhandla biljett till Bp hemma dock vet jag inte en vilka jag drar med. Även gnaget biljett inhandlas snart och där vet jag såklart vilka jag ska dra med. Snart kommer det upp en fett taggning så alla köper biljett!! Dock har jag inte pengar till allt jag skrev så vet inte hur jag ska få fram det men på något sätt går det väll. får chila med att köpa gnagetbiljett kanske. får väll låna av någon. har bara 300 kr i nuläget:P ska väll låna av någon så jag kan kirra fifa 10 och bp biljett imorgon hihih.

Varför är det så mycket månad kvar i slutet av pengarna?


KROSSA GNAGET!!!


FAAAAAAAAAANTAAAASIIIIIIIIII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0