Landslagsfri sen 14 juni 2008!

Aloo ni som inte vet så är det så att jag bojkottar landslaget. Jag har gjort den sen 14 juni 2008. Alltså i över 1 år dock så visste jag inte att jag bojkotta sen sverige-portugal den 11 oktober 2008.

om Bojkottningen
Jo sverige har nog världens tråkigaste gäng. Har ni sätt intervjuerna med larsson och källström tex? asså va? hur stela är dom? kan man vara stelare? så jävla vidriga båda två. Sen Andreas Isaksson osv. tex finns det någon sån äcklig stel jävel i något latinsk lag tro? NEJ! dom ända som är helt okej är väll zlatan och chippen på intervjuer osv. Asså hur stel kan man vara? sen Lars? asså jag vill inte ens prata om Lars lagerbäck han är nog världens vidrigaste person. Hur kan man spela så tråkigt? Titta på U21 i Em. Visst dom är unga osv såklart dom spelar lite mer samba men att titta på U21 och A laget är som att typ se Brasilien och Sveriges A lag? SJUKT!

Sen några beräckningar:
startellvan till dagens match är 309 år tillsammans alltså ligger snittet på ca: 28 år. Det är stööööört. En AS trupp ligger ungefär runt 26 elelr vad vet jag bajens ligger vid 25 tror jag.

Titta på Emil "super" Johansson han äger ju alla jävla ytterbackar i landslaget lätt! Asså Lars vågar aldrig våga och sen så fortsätter han att satsa på typ 50 åringar och bara jah! hoppas. Sen så kom ihåg att Rasmus elm, berhang och Holmen drar ner snittet ganska mkt. Jo han har faktiskt förbättrat sig. för vid em tror jag snittet låg runt 30. Och det är bara mer sjukare! Sen spelar dom inte ens roligt.

Somsagt jag har inte sen en Landslagsmatch sen 14 juni 2008. Den var mot Spanien i Em då Spanien vann med 2-1.  Otroligt najs då redan då så hoppades jag att Sverige skulle förlora? Jo för att Sverige spelar så vidrigt! Fast jag bojkotta den inte då. Sen så gick det några matcher och sen ända till Sverige-portugal den 11 oktober 2008 så bestämde jag mig eller insåg att jag skulle bojkotta landslaget. Så jag är Landslagsfri sen 14 juni 2008! vilket som är otrolig bra. Tex så bryr jag mig inte ens längre då om hur mkt det blir i matcherna. som mot Ungern visste jag inte resultatet tills dagen efter då alla prata om Zlatans mål.

Sveriges läktarkultur vill jag inte ens prata om? "vi är svenskafans allihoppa" vad fan stcik härifrån genast!

Dock så Bojkottar jag enbart och bara Sverige. Bolivianska och argentina och brasilien osv dom sköna länderna tittar jag på då och då.


Varför bojkotta?

Sammanfattning på punkterna:

*Världens tråkigaste tränare

*Världens tråkigaste spel

*Världens äckligaste spelare

*mer tråkigare spelare

* snittet på åldern är 28 år.

*stelt, stel och mer stelt!

*BUUUUH!

För att bojkotten ska lötsas upp
Då ska Sverige sparka tränaren och börja köra samba fotboll. Eller möta Bolivia.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/vmkval2010/article5773109.ab

The Raz*

Kommentarer
Postat av: Z

Så sant så sant. Din blogg är så jävla bra! går in varje kvart för att titta efter nytt inlägg!

2009-09-12 @ 21:16:34
Postat av: Ziray

Vad fan snackar killen om? Den där Z måste va efterbliven.

2009-09-12 @ 21:17:57
Postat av: Eduardo

haha:P

2009-09-13 @ 11:11:29
Postat av: victor

Jag tycker om när du skriver så horigt 25 oktober är det en bättre match än den du tänkre gå på juste från victor edin

2009-10-10 @ 15:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0