The Raz - Notisar

Notisar från mig, skriver lite om många olika ämnen.

*Vinterjackan köpt. Det blev en brun jacka på SNS för 2200 kronor. ett långt inlägg om den galna jackhistorien med gw kommer ut på senare tider. Bild på jackan? Viss klicka bara här då!

*4 hela fucking dagar kvar till derbyt mot gnaget. Hur galet taggad är man inte nu liksom. detta derby gäller allt! 15288 biljetter vara sålda imorse en usel siffra enligt mig. Nu får ni tag och köpa era biljetter hela södra nedre och mellan ska vara full annars är det katastroff. vi går mot supperettan och gaget mot guld. vi kan stoppa båda grejerna i en och samma match men spelarna behöver vår hjälp så köp biljett nu! Jag vet vilket tifo det bli men självklart inget jag delar med mig osv. hihi.

*
Naaayuki eller även känd som frida och marrelito även känd som martin gjorde min so fördjuppningsuppgift. galet najs enligt mig! och jag behövde inte göra ett piss!!
på tal om skolarbeta så har vi börjat bygga radiobilar. går väll sådär. fick vara med emoalex något som är vidrigt! snubben pluggade en månad innan provet och läste igenom det ett flertal gånger, snubben fick g+. jag läste den en gång under engelskalektionen och får vg.
Sen så hjälpte jag Oskar att göra sin läxa där han skulle skriva ett repotage om poliser så han intervjua om min sun om dom. som ni säkert vet nu då jag skrev det för någon timme sen.

*Höstlov 2 dagar kvar. gaaaalet najs! skönt med lite lov nu faktsiskt. När man kommer tillbaka till skolan så är allsvenskan avklarad och då får man se om det blir på ont eller gott. Dock spelas kvalet i mitten av november vet inte specefika datum tyvärr. Men nu ska jag satsa på skolan lite mer efter höst lovet sen ska jag oxå göra sista försöket med en grej som jag tänkt på länge om det inte går nu så är det över till 99% nu är det över till 80% sen får man se vad som händer med och svaret man får. iaf ska inte avslöja för mkt nu.

*Praolappen ska vara inne i fredag och mina ända hopp är mina snälla fastrar som ska försöka skaffa prao till mig men dom har mkt att göra plus att jag fråga typ en vecka sen så man får se om den idén håller men som sagt dom jobbar på det. Annars får man väll vara i skolan och det betyder väll med andra ord vara hemma. Eller vad som händer med än vet ej.

*3 superheta inlägg på bara några timmar det kallar jag att vara ganska aktiv! ganska nöjd med dom. Men håll utskik efter mer då jag ska skriva mkt mer derbytaggningar osv. plus vad som händer i livet. Sen ska jag oxå senare skriva om vad jag tkr om kvällstidningarna. Men aja lite av mina planer så att säga.

*Vad jag kalberg imorgon vi mot 7orna får vi pisk igen? vet ej bara att kämpa sönder!! fooorzaaa. vad jag gör nu? lyssnar på musik och skriver. Vad jag gör om 5 min? sitter med mackor och tittar på scrubs i sängen.

//The Raz*

Kommentarer
Postat av: Ante info 14, kommer leta efter dig på derbyt.

Haha, jag förstår varför du låter andra göra dina skoluppgifter, din stavning suger! JÄVLA NEGER-BAJARE!

2009-10-24 @ 22:33:19
Postat av: hans

Vilken angklagelse

2009-11-16 @ 20:49:58
Postat av: The Raz

Ah din lilla horunge kom då??!?! DU säger att du kommer leta efter mig men du kom ju aldrig!!! Nästa gång du kommenterar så klanske du ska lämna lite uppgifter så jag ser vem du är så jag kan kuka ner dig din jävla nationalist fascist!



Hoppas du hittar detta inlägg så jag kan slå sönder dig din jävla horrunge! och då borde du nog lämna lite information!!!



HORRUNGE!!!!!!! INFO 14 SUGER KUK!!!!



ERA AS!!!!!!!!

2009-11-16 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0