Rapport från BP hemma.

Här kommer en Rapport från gårdagens möte Hammarby-BP.

Uppladningen
Jag visste länge inte vem jag skulle gå med. Faktsikt ända till klockan 13:00 på söndagen så visste jag inte. Matchen börja 3. Jag gick med Sammy boy som jag inte gått med förut. Fixa biljetterna vid halv 2 något och sen så drog jag vidare till slussen där jag skulle möta sam. Inge dricka idag utan bara vanlig match. Otroligt viktig match men jag kände på mig att detta kunde bli bra.

Röjet under
Vi kom till sös ungefär en halvtimme innan och stod vid sb som vanligt. Sen vid Kenta kom en snubbe i typ min ålder som jag lärde kände på Gais match som alltid är där oxå som hälsade lite coolt faktiskt. stod med han hela matchen. Men det roliga är att vi för flytta oss hela tiden asså vi stod alltid vid sb men vi gick upp några rader ibland ändra sida osv utan att jag ens märkte det. Iaf vi kommer till det sen. Sen är det typ 2 brudar som  burkar oxå stå vid Sb varje match och eftersom ibalnd försöker jag dra igång Bajen samba så kallades jag det av dom. Dom ba oh där är bajen samba snubben. Haha kanske dax att dusta av gamla namnet "Samba Raz" haha:D Iaf Överdrivet röj på denna match vid sb då vi hoppade i sidled nästan hela tiden. och sen ibland när man sluta så var man på ett annat ställe utan att märka. sen så Kaosa man rejält vid målet och efter målet var jag några rader längre ner men som sagt hela tiden vid Sb zonen. Iaf pallar inte skriva mer om det.

Även värt att uppmärksamma att jag stod brevid två andra snubbar eller inte brevid asså vid sb zonen utan att märka dom hihi.

Tankar Efter

Underbart! Om man förlorar förlorar och förlorar hela tiden och sen plötsligt vinner blir det helt fucking underbart! fuck vad alla var glada efter. Har aldrig mått såhär bra förut om man skiter i derby vinsterna. Bajen Samba!!!
Även mkt fint röj av Saaaaamy boy!

//The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0