NY KATEGORI! Recensioner!

Lagt till en ny kategori på bloggen som ni ser. Den heter Recensioner.
Här lägger jag in Recensioner fån film, musik och något annat? kommer inte på något annat jag kan recensera tyvärr. Självklart pallar jag inte Recensera alla filmer och musik grejer men jag kan göra vissa sköna grymma eller bra grejer. Först ut världens läskigaste film. Flickan (inte med elden utan bara flickan) som ni ser i nästa inlägg.

Jag kan berätta att min lilla familj har ett recensions system vid namn "ormar" Skalan är 7-1 7 är bäst. här kommer vad siffrorna betyder:

7, En av dom bästa filmerna i historien, ett måste för ALLA (Kan bara användas några gånger i livet)

6, Överdrivet bra!

5, Riktigt bra, rekommenderar denna starkt

4, Bra

3, Godkänd

2, Underkänd

1, Usel




The Raz*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0